شناسهٔ خبر: 31373871 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شفر: می توانستیم گل های بیشتری به ذوب آهن بزنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال این شانس را داشت که گل های بیشتری را وارد دروازه حریف کند و البته دو بار نیز شانس آوردیم که گل نخوردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ «وینفرد شفر» پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در دیدار معوقه از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: خوشحال هستم بابت اینکه به پیروزی رسیدیم و بازیکنانم عملکرد بسیار عالی داشتند.
وی تصریح کرد:چند بازیکن استقلال در آمادگی کامل نبودند. پاتوسی و منشار را تعویض کردیم و باید بیشتر تمرین کنند تا آمادگی بدنی بیشتری داشته باشند.
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: محسن کریمی را به زمین فرستادم تا شانس بازی کردن را به او بدهم. او یک سال بازی نکرده بود و این فرصت را به او دادم تا دوباره به میدان برود و حتی اجازه دادیم تا پنالتی را بزند. ما هر 4 روز یک بار بازی داریم و به همه بازیکنان مان نیاز داریم.
سرمربی آبی پوشان ادامه داد: پاتوسی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، پژمان منتظری و اللهیار صیادمنش امشب خیلی خوب بازی کردند، هرچند باید بگویم تیم استقلال امشب عملکرد عالی داشت.
شفر در پایان گفت: اللهیار صیادمنش مانند الماس برای استقلال است. تیم های زیادی از اروپا این بازیکن را می خواهند اما خودش مایل است در استقلال بماند.
وی ادامه داد:من همچون پدر از اللهیار صیادمنش مراقبت می کنم و اجازه نمی دهم چنین فوتبالیست توانمندی راحت فوتبال ایران را ترک کند.
ورزشی**م.ت**9129

نظر شما