شناسهٔ خبر: 31272488 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

استارتاپ مورد اعتماد سازمان‌های مطرح برای برونسپاری خدمات ارتباط با مشتریان

 برکسی پوشیده نیست که مراکز تماس یا همان کالسنترها یکی از مهمترین بخش‌های هر سازمان به حساب می‌آیند؛ چرا که این مراکز تماس هستند که در سنجش میزان رضایتمندی مشتریان از سازمان‌ها، کمک می‌کنند.

صاحب‌خبر -

با توجه به اهمیت مرکز تماس یا بهتر بگوییم مراکز خدمات مشتریان، بسیاری از سازمان و شرکت‌ها برای راه‌اندازی و یا تجهیز این بخش، سرمایه زمانی و پولی بسیاری می‌کنند. این درحالیست که برخی از سازمان‌ها راه بهتری را انتخاب کرده‌اند؛ برون‌سپاری خدمات مشتریان.

حقیقت این است برون‌سپاری خدمات مشتریان هزینه زمانی سازمان‌ها در این بخش را از دوش آنها برداشته و به آنها کمک می‌کند که در این هزینه را در بخش‌های دیگری، برای توسعه سازمان صرف کنند.

در این زمینه شرکت پیتام مورد اعتماد سازمان‌های مطرح است.

شرکت پیتام یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات برتر مرکزتماس در تهران است که نیازهای مشتریان خود را سنجیده و با توجه به این نیازها و اهداف آنها به ارائه محصولات متفاوتی جهت پیشرفت و بهینه سازی ارتباط شرکت‌ها با مشتریانشان می‌پردازد.

این استارتاپ دانش‌بنیان با داشتن نیروهای حرفه‌ای، متخصص و باتجربه که به دانش روز و استانداردهای جهانی مسلط هستند، به‌کارگیری به‌روزترین تجهیزات، پشتیبانی چند رسانه‌ای و... توانسته است خدمات شایسته‌ای به شرکت و سازمان‌هایی ارائه دهد که شرایط درونی‌سازی و تجهیز خود به مرکز تماس حرفه‌ای را ندارند یا در حال توسعه بازار خود هستند. در ادامه با پیتام و خدمات آن بیشتر آشنا می‌شویم.

مشتریان پیتام

  • تمام کسب و کارها در حوزه‌های مختلف، می‌توانند از خدمات ارتباط با مشتریان پیتام، بهره‌مند شوند.
  • همچنین شرکت‌هایی که در مرحله SCALE – UP هستند نیز نیاز جدی به دریافت خدمات پیتام دارند.

پیتام چه تغییر در دنیای کسب و کار ایجاد کرده است؟

•          پیتام به سازمان‌ها کمک کرده است که با برون‌سپاری خدمات مرکز تماس خود، انرژی و هزینه خود را در بخش‌های دیگری سرمایه‌گذاری کنند.

•          پیتام موجب شده است که درصد رضایت مشتریان و توصیه‌پذیری کسب وکارها افزایش یابد.

•          پیتام میزان در دسترس بودن کسب‌وکارها را افزایش داده است.

•          پیتام سیستمی نظامند برای مدیریت بر خدمات مشتریان ارائه می‌دهد.

پیتام چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

  • خدمات حوزه تماس‌های ورودی
  •  تماس‌های خروجی
  • خدمات غیرصوتی شامل: پاسخگویی به ایمیل مشتریان – پشتیبانی پیامک و ..  
  • چت آنلاین
  • مدیریت سفارشات آنلاین
  • و دیگر خدمات حوزه وفادارسازی مشتری

خدماتی که پیتام به سازمان‌ها ارائه می‌دهد 24 ساعته، باکیفیت و با مناسب‌ترین قیمت است.

اگر شما هم مدتهاست به وفادارسازی مشتریان خود فکر می‌کنید و می‌خواهید خدمات ارتباط با مشتریان درجه یک و باکیفیت ارائه دهید، همین حالا با پیتام تماس بگیرید و از تیم حرفه‌ای پیتام کمک بگیرید.

راه های ارتباطی:

021-91006033

2121