شناسهٔ خبر: 31270101 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حجت الاسلام حاجی صادقی در نشست خبری؛

حادثه تروریست زاهدان هزینه سنگینی برای عقبه عاملان آن خواهد داشت

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمنان برای انتقام حضور مردم در ۲۲ بهمن این عملیات تروریستی را انجام دادند و این کار آن‌ها هزینه سنگینی برایشان خواهد داشت.

صاحب‌خبر -


 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسدارن در نشست خبری که عصر امروز برگزار شد با گرامیداشت سالروز شهادت ایت الله محلاتی و اظهار داشت: مرحوم محلاتی بعد از بصیرت صراحت و شجاعت بیان آن چیزی که با بصیرت بدست اورده بود داشت.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آن کسانی که عقبه این اقدام تروریستی در زاهدان بودند هزینه که میدهند بیش از آن چیزی است که فکراشان را می‌کنند، خاطر نشان کرد:اقدامی که جبهه استکبار بدست برخی از عیادی خود که با کمک کشور‌های عربی و از جغرافیا پاکستان بدست یکسیری افراد متحجر اقدامی تروریستی را انجام میدهد نشان دهنده ضعف ان‌ها است.

وی در این رابطه افزود:مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه آفریدند چراکه امسال میزان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن بیش از همه سال‌ها برگزار شد؛ و دشمنان برای انتقام این حضور مردم این عملیات تروریستی را انجام دادند و این کار آن‌ها هزینه سنگینی برایشان خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند می‌زنند و می‌روند اما فکر نمی‌کردند اینگونه گرفتار شوند، گفت: علاوه بر کشف خامه تیمی و دستگیری عامل طراح این حمله، مقدار زیادی از مواد منفجره این تیم تروریستی کشف شد و اطلاعات خوبی هم به دست آمد اما این گام اول است و کسانی‌که عقبه این قضایا هستند باید بدانند هزینه آنها خیلی بیشتر از آن چیزی خواهد بود که تصور می‌کنند.


حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه در رابطه بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر انقلاب اعلام شد، گفت:در حالی که دشمن دارد وعده نابودی انقلاب می‌دهد رهبر انقلاب چهل سال اینده رو تبیین میکند و به دشمنان باید گفت که زهی خیال باطل.
 
وی افزود: مهمترین پیام بیانیه گام دوم انقلاب این است که در حالیکه دشمن وعده توقف یا نابودی انقلاب را می‌دهد، رهبر انقلاب اسلامی ۴۰ سال ابتدایی انقلاب را گام اول می‌بیند و مشغول برنامه‌ریزی برای آن است که جای شکر و سپاس خداوند متعال و قدردانی از نعمت ولایت و این مردم را دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه رمز بقای انقلاب در ۴۰ سال گذشته به خوبی در بیانیه گام دوم انقلاب آورده شده است، عنوان کرد: در این بیانیه حدود ۴۰ بار نام جوان آمده است. اعتماد و اطمینان مقام معظم رهبری به جوانان امروزی بسیار زیاد است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مقام معظم رهبری این است که محال است ایشان کلمه‌ای را بگویند که اعتقادی به آن نداشته باشند، افزود: مقام معظم رهبری اعتقاد راسخ دارند که جوانان امروز به مراتب بهتر از جوانان دوران دفاع مقدس هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، گفت: خطر نفوذ از خطرناک‌ترین خطر‌های موجود پیش روی انقلاب اسلامی است و این نفوذ، هم نفوذ فکری و تغییر ذائقه فرهنگی و هم نفوذ افراد را شامل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: استکبار جهانی مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی دیده است و خود آمریکایی‌ها امروز اذعان دارند که انقلاب اسلامی شاخص‌های ابرقدرتی را از آنان گرفته است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف پیوند الهی مردم و ولایت است عنوان کرد: بهترین خدمت به انقلاب را امروز کسانی انجام می‌دهند که پیوند امت با ولایت را تقویت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران نظامی است، ولی محدود به نظامی‌گری نیست، گفت: هرکجا خطری متوجه انقلاب شود، سپاه وظیفه و ماموریت حضور دارد؛ خواه در جبهه سخت، خواه در جبهه نیمه‌سخت و خواه در جبهه نرم.
 
حجت الاسلام حاجب صادقی با بیان اینکه مادامی‌که سپاه هست انقلاب هست، تصریح کرد: سپاه آمده است که غربت اهل بیت (ع) را نائبان اهل بیت (ع) نداشته باشند البته سپاه اهل منطق، استدلال، رافت و عشق به مردم است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه در پایان با بیان اینکه خدمت‌رسانی برادران ما در سپاه محدود به فعالیت‌های قرارگاه خاتم نیست، گفت: سپاه در برابر دشمنان چهره‌ای «اشدایی» دارد و در برابر مردم از چهره‌ای «رُحَمایی» برخوردار است.

نظر شما