شناسهٔ خبر: 3126917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی گیلان:

شوراهای کشور 2400 شهردار انتخاب کردند

رئیس شورای اسلامی گیلان گفت: شوراهای اسلامی کشور، 2 هزار و 400 شهردار انتخاب کردند بدون اینکه بار مالی برای دولت و وزارت کشور داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حسین‌علی خدایگانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار این شهر اظهار کرد: هجمه‌ای در استان گیلان علیه شوراها آغاز شده که تأمل برانگیز است.

وی با بیان اینکه شوراها در کشور 2 هزار و 400 شهردار را انتخاب کردند، افزود: این انتخاب‌ها بدون اینکه بار مالی برای دولت و وزارت کشور داشته باشد، انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: توسط شوراهای اسلامی کشور برای طرح‌های عمرانی، 15 هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب و اجرا شده است.

وی شوراها را به عنوان پارلمان شهری معرفی کرد و یادآور شد: شوراها با توجه به خشکسالی بودجه در سال‌های گذشته فعالیت‌های ارزشمندی را اجرا و در کشور تحول ایجاد کردند.
خدایگانی مردم را بهترین همراهان شورای شهر دانست و ادامه داد: در گیلان تنها دو شهردار عزل شده است و از آنجا که شورای شهر لاهیجان با شهردار قبلی سازگاری نداشت نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این مراسم گفت: اعضای شورای شهر در کمتر از زمان ممکن تلاش کردند با جلسات فشرده برای ارائه خدمت بهتر به مردم این شهر از فردی با سوابق و تحصیلات تخصصی در لاهیجان بهره بگیرند.
ابراهیم مهربان تصریح کرد: با توجه به شرایط لاهیجان و گردشگرپذیر بودن آن انتظار می‌رود شهردار جدید لاهیجان در آستانه سال نو از تجارب تخصصی خود برای برطرف شدن مشکلات این شهر تلاش مضاعفی داشته باشد.
به گزارش فارس، در مراسم مذکور حضور مدیران‌کل و معاونان استانداری قزوین و البرز و بسیاری از مسئولان سیاسی، اجرایی و نظامی قزوین، البرز و مازندران چشمگیر بود.
سعید آگشته شهردار جدید لاهیجان متولد تهران و دارای مدرک کارشناسی عمران و کارشناسی ارشد شهرسازی است و در پرونده کاری خود ریاست هیئت فوتبال قزوین، مدیرعاملی شرکت مشترک شهرداری‌های کشور و شهرداری در شهرهای الوند و البرز را نیز دارد.

وی امروز به صورت رسمی تصدی شهرداری لاهیجان را به دست گرفت.

انتهای پیام/2300/ز30/ث3001

نظر شما