شناسهٔ خبر: 31232217 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در گفت و گو با فارس

طالبی: الغرافه با طارمی و اسنایدر یک بسته رؤیایی دارد/ ذوب‌آهن باید باهوش بازی کند

کارشناس فوتبال گفت: الغرافه تیمی بسیار قدرتمند است که با داشتن بازیکنانی چون اسنایدر هلندی و مهدی طارمی یک بسته رؤیایی در اختیار دارد.

صاحب‌خبر -

فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم ذوب‌آهن و بازی این تیم با الغرافه قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول شرایط خوبی نداشت تغییر و تحولات زیادی در این تیم به وجود آمده بود و جدایی قلعه‌نویی ضربه محکمی به ذوب‌آهن محسوب می‌شد. امید نمازی آمده بود تا تیم را جمع کند که نتوانست پس از آن علیرضا منصوریان در نیم‌فصل دوم هدایت تیم را برعهده گرفته است. ذوبی‌ها در بازی با الکویت تیم بدی نشان ندادند اما این ذوب‌آهن با تیمی اصلی آن فاصله زیادی دارد

وی افزود: ذوب‌آهن اگر می‌خواهد در بازی با الغرافه به پیروزی برسد باید خیلی فراتر، باهوش‌تر و منسجم‌تر با بازی الکویت به میدان برود. در بازی با الکویت در برخی صحنه‌ها دیدیم که حریف با ۳-۴ نفر ضدحمله می‌زد اما خوشبختانه بازیکنانش آنقدر باکیفیت نبودند که از این فرصت‌های گلزنی استفاده کنند.

طالبی با اشاره به حضورش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من ۹ دوره در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده‌ام مقابل همین الغرافه قطر بارها بازی کرده‌ام این تیم بسیار قدرتمند است. اسنایدر یک بازی‌ساز قدرتمند است. مهدی طارمی در نوع خودش فوق‌العاده و استاد است و طول گام‌هایش بسیار بلند است. ذوب‌آهن اگر بخواهد مثل بازی با الکویت به حریف فضا و فرصت بدهد تنبیه خواهد شد. اسنایدر هلندی استاد پاس‌های پشت دفاع است. الغرافه یک تیم شناخته شده در فوتبال آسیا است و با داشتن بازیکنانی چون اسنایدر و طارمی یک بسته رؤیایی دارد.

وی در مورد اینکه منظور این است ذوب‌آهن مقابل الغرافه فوتبال دفاعی ارائه کند، گفت: من نمی‌گویم ذوب‌آهن رو به بازی دفاعی بیاورد بلکه معتقدم ذوب‌آهن باید هوشمند بازی کند. ذوبی‌ها برای حمله نیز ابزار خوبی در اختیار دارند اما طبیعی است تیمی که میهمان است اول به فکر گل نخوردن است و باید بدانید اسنایدر از کوچکترین روزنه‌ها به خوبی استفاده می‌کند و مهدی طارمی هم در محوطه جریمه استاد است.

انتهای پیام/

نظر شما