شناسهٔ خبر: 31203823 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

فولادوند در مراسم افتتاحیه "پروژه ملی بازی و یادگیری" بیان نمود:

پروژه ملی بازی و یادگیری درکم کردن استرس و اضطراب دانش آموزان کمک بسیاری می‌کند

مراسم افتتاحیه "پروژه ملی بازی و یادگیری" با حضور وزیر آموزش و پرورش در مدرسه بهشت منطقه یازده تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، صبح امروز مراسم افتتاحیه "پروژه ملی بازی و یادگیری" با حضور بطحایی وزیر آموزش و پرورش، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی، حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت و مدیران و پیشکسوتان برنامه های کودک و نوجوان صداو سیما در مدرسه بهشت منطقه یازده تهران برگزار شد

 مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم از تأسیس کمیته رصد و احیای زنگ هنر در تهران خبر داد و گفت: میانگین تراکم دانش‌آموزی در شهر تهران ۳۴ نفر در هر کلاس است.

عبدالرضا فولادوند با اشاره به اینکه کار جدیدی را شروع کرده ایم و باید کمک کنیم تا این پروژه با بهترین نحو اجرا شود، اظهارداشت:  این طرح در  کم کردن استرس و اضطراب در دانش آموزان کمک بسیاری می‌کند و روح دوباره به مدرسه آورده است.

وی ابراز امیدواری نمود تا این طرح تأثیر بسیار در تغییر رویه آموزش داشته باشد و با اشاره به تراکم دانش‌آموزی در شهر تهران ادامه داد: تراکم دانش‌آموزی در مدارس تهران ۳۴ نفر در هر کلاس درس است که میانگین تراکم دانش‌‌آموزان در کشور ۲۴ نفر در کلاس درس است.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت افزود: تراکم بالا باعث شده است اضطراب و استرس به نیروی انسانی سرایت کند و آموزش، کیفیت لازم را نداشته باشد و در نیروی انسانی نیازمند توجه ویژه هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه نشاط و ورزش در مدارس تهران مورد توجه بوده است، گفت: کمیته رصد و احیای زنگ هنر را تأسیس کرده ایم و بر مهارت آموزی و جامعه پذیری تأکید کرد.

 

 

نظر شما