شناسهٔ خبر: 31166159 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

لاریجانی ضمن تسلیت و با صدور پیامی؛

عملیات تروریستی «جاده خاش - زاهدان» با هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و با هدف انتقام از حضور حماسی ملت قهرمان ایران در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس با اشاره به حادثه تروریستی اخیر گفت: این عملیاتی، همزمان با برگزاری اجلاس ضدایرانی ورشو با هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی، با هدف انتقام از حضور حماسی ملت قهرمان ایران در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استمرار جنایات و دسیسه‌های خباثت‌آمیز دشمنان ایران است.

صاحب‌خبر -
عملیات تروریستی «جاده زاهدان - خاش» با هدایت دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی  و با هدف انتقام از حضور حماسی ملت قهرمان ایران در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استگروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ علی لاریجانی در پیامی شهادت جمعی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری در جاده «خاش - زاهدان» را تسلیت گفت.

متن پیام لاریجانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ و تأسف بار شهادت جمعی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری به اتوبوس حامل مرزبانان و مدافعان عزیز وطن، در جاده خاش - زاهدان، بار دیگر اوج قساوت و پلشتی دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت.

این عملیات تروریستی، همزمان با برگزاری اجلاس ضد ایرانی در ورشو - لهستان با هدایت دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی، با هدف انتقام از حضور حماسی ملت قهرمان ایران در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استمرار جنایات و دسیسه‌های خباثت آمیز دشمنان ملت ایران است.

اینجانب ضمن تسلیت به مردم غیور استان سیستان و بلوچستان و ابراز همدردی با خانواده شهدای عزیز، برای مجروحان، سلامتی و شفای عاجل و برای شهدای والامقام، علو درجات از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
 
به گزارش میزان، در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران، شامگاه چهارشنبه ۲۴ بهمن، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند را در جاده خاش- زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.
 
بر اساس اطلاعیه تکمیلی روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند، در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون ۲۷ تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/

نظر شما