شناسهٔ خبر: 31122981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران:

تردد در محورهای مختلف مازندران روان است/احتمال ریزش سنگ و بهمن در محورهای کوهستانی

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به تعطیلات روزهای گذشته و ترافیک سنگین در برخی از محورها اکنون تمامی محورهای مواصلاتی مازندران باز و تردد در محورهای مختلف بصورت روان جریان دارد.

صاحب‌خبر -

علیرضا قدمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: در محورهای مختلف شرایط عادی و روان تا این ساعت برقرار است و تنها در محور گدوک و سوادکوه تردد به کندی و با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی گفت: با توجه به بارش برف در ارتفاعات، تردد به کندی و با زنجیرچرخ امکان پذیر است و افراد برای تردد موارد امینی را رعایت کنند.

قدمی با اشاره به لغزندگی جاده در محورهای کوهستانی افزود: بارش برف در محورهای کوهستانی و ارتفاعات و لغزندگی وجود دارد و لذا رعایت نکات ایمنی در رانندگی الزامی است.

قدمی گفت: رانندگان برای حفظ سلامت خود، سرنشینان و هموطنان، با سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر در برف و یخبندان تردد کنند و امکانات و تجهیزات کامل، سوخت لازم برای تردد و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به بارش برف در ارتفاعات و شرایط جوی، مسافران و رانندگان از سفرهای غیر ضروری به مناطق کوهستانی و گردنه ها جلوگیری کنند.

قدمی همچنین با بیان اینکه خطر ریزش سنگ و بهمن در محورهای مختلف کوهستانی وجود دارد؛ تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای مختلف در محورهای کوهستانی از ضرورت های مهمی است که بلید در دستور کار قرار گیرد.

وی بر استعلام از وضعیت راهها قبل از تردد، تاکید کرد و افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴  011 و ۲۱۸۲۴۴۲۰ 011  به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

 

نظر شما