شناسهٔ خبر: 31045809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

زرآبادی مطرح کرد:

اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی سازمان تامین اجتماعی

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در تامین اجتماعی باید با دستان توانمند مسؤولان سازمان تامین اجتماعی با توجه به بودجه‌هایی که دارد، صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگاز ایلنا از قزوین، سیده حمیده زرآبادی در مراسم افتتاح ساختمان اداری و اورژانس تامین اجتماعی استان قزوین اظهار کرد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در تامین اجتماعی باید با دستان توانمند مسؤولان سازمان تامین اجتماعی با توجه به بودجه‌هایی که دارد، صورت گیرد.

وی افزود: قطع به یقین مجلس و نمایندگان هم کنار سازمان تامین اجتماعی برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که بیشتر آنها کارگران و قشرهای ضعیف جامعه هستند، گام برمی‌دارد تا این اتفاق مثبت رقم بخورد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: سرانه تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی پایین است و برای مراجعه زمان‌های طولانی نوبت‌دهی وجود دارد.

زرآبادی اضافه کرد: هرچقدر از مرکز استان قزوین فاصله بگیریم ارائه خدمات به مردم در حوزه درمان کمتر می‌شود و متمرکز نبودن باید رعایت شود.

وی با تاکید بر افزایش سرانه تخت‌های بیمارستانی به ویژه در حوزه زنان خاطرنشان کرد: زنان مسؤولیت‌های بزرگی بر دوش دارند و محور خانواده محسوب می‌شوند که در ارائه خدمات در انتها قرار می‌گیرند.

این نماینده مجلس اذعان کرد: بسیاری از بیمه‌‍شدگان تامین اجتماعی کارگران هستند و در حوزه سلامت و درمان مثث وزارت بهداشت و درمان، تعاون کار، رفاه و اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی باید همفکری لازم را داشته باشند.

نظر شما