شناسهٔ خبر: 3090683 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

نصرالله: هر سلاحی که دشمن به ذهنش خطور کند ما داریم

صاحب‌خبر -


سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگو با غسان بن جدو مدیر شبکه المیادین به بررسی‌ توانایی‌های نظامی مقاومت پرداخت و در پیامی هشداردهنده به دشمن صهیونیستی، گفت: هر سلاحی که به ذهن دشمن خطور کند حزب‌الله لبنان در اختیار دارد.
به گزارش ایسنا، دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین جزئیات شناسایی مزدوران دشمن اسرائیلی در داخل پیکره حزب‌الله لبنان را فاش کرده و به بررسی بسیاری از تصورات اشتباه و شایعاتی که در این خصوص وجود دارد، پرداخت.  این مصاحبه سه ساعته دربرگیرنده آخرین مواضع حزب‌الله لبنان درباره جنگ بین مقاومت و اسرائیل، اوضاع سوریه و عراق، عربستان، ایران، بحرین، مسائل وهابیت و نیز مذاکره بین حزب‌الله و جریان المستقبل بود که مشروح آن امروز از شبکه المیادین پخش می‌شود.
جاسوس‌های صهیونیست: جنگ آتی با حزب‌الله لبنان بسیار شدید خواهد بود
درهمین حال روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: منابع جاسوسی و امنیتی اسرائیل تأکید کرده‌اند که حزب‌الله انواع جدیدی از سلاح‌ها را دریافت کرده است که می‌تواند روحیه اسرائیل را در خلال جنگ بشکند و مصونیت آن را به طوری بی‌سابقه از بین ببرد.
الاخبار به نقل از روزنامه صهیونیستی معاریو افزود: زرادخانه‌های حزب‌الله از سلاح‌ها و تجهیزات مختلف پر شده که از جمله آنها هواپیماهای بدون خلبان، موشک‌های دقیق، سلاح‌های ضد کشتی و هواپیماست و حزب‌الله می‌تواند با استفاده از آنها همه مناطق فلسطین اشغالی را مورد حمله قرار دهد.  
منابع جاسوسی رژیم صهیونیستی اعلام کردند: جنگ آتی با حزب‌الله لبنان بسیار خشونت بار خواهد بود و با گذشته قابل مقایسه نیست چرا که در صورت رخ داد چنین جنگی روحیه و صبر اسرائیلی‌ها به طور بی‌سابقه‌ای تضعیف خواهد شد.  
 

نظر شما