شناسهٔ خبر: 30878334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مرعشی در گفتگو با دانشجو:

دانشجویان جهادی علوم پزشکی رفسنجان در مناطق محروم فهرج خدمت می‌کنند/ زمان برگزاری اردو؛ بین تعطیلات دو ترم تحصیلی

مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان گفت: اردوی جهادی بین ۲ ترم متشکل از ۵۰ نفر از دانشجویان، استاد و متخصص دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در منطقه ده اسماعیل و علی آباد از توابع فهرج برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

مرعشی، مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان در راستای طرح ۶۵۰۰ خدمت جهادی در مناطق محروم استان کرمان ۲ تیم جهادی در بین ترم تحصیلی و ۴ تیم جهادی در ایام نوروز ۹۸ راه اندازی کرده است تا در حد توان بهترین عملکرد را برای خدمت رسانی به مردم محروم استان ارائه دهد.

وی افزود: بدین ترتیب در بین ۲ ترم از تاریخ ۸ الی ۱۴ بهمن دو تیم جهادی شهید ثقفی و شهید امینی متشکل از ۵۰ نفر از جهادگران دانشجو، استاد و متخصص دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در منطقه ده اسماعیل و علی آباد از توابع فهرج برگزار می‌شود و خدماتی در عرصه پزشکی، دندانپزشکی، هومویزیت، مامایی و... را به مردم این منطقه به صورت رایگان انجام می‌دهند.

مرعشی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز ۴ تیم جهادی بیش از ۲۰۰ نفر دانشجو جهادگر برنامه ریزی شده است که به مناطق محروم استان خدمت رسانی کنند که این تیم‌ها در عرصه‌های پزشکی، دندانپزشکی، بهداشتی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌نمایند.

مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان افزود: در ایام نوروز ۴ تیم جهادی بیش از ۲۰۰ نفر دانشجو جهادگر برنامه ریزی شده است که به مناطق محروم استان؛ کرمان خدمت رسانی کنند که این تیم‌ها در عرصه‌های پزشکی، دندانپزشکی، بهداشتی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌نمایند.

نظر شما