شناسهٔ خبر: 30875523 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ترکیب ژاپن مثل ایران یک تغییر دارد؛

رونمایی از ۱۱ سامورایی مقابل تیم ایران

هاجیمه موری‌یاسو نفرات اصلی تیم ملی ژاپن مقابل ایران را معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن که در پنج مسابقه اخیرش به پنج برد متوالی مقابل ترکمنستان، عمان، ازبکستان، عربستان و ویتنام رسیده، از ساعت ۱۷:۳۰ امشب در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم شکست‌ناپذیر ایران قرار می‌گیرد.

 

شوئیچی گوندا که در جام ملت‌ها ۴ بازی انجام داده، در مسابقه امشب هم دروازه‌بان ژاپن است؛ تاکهیرو تومی‌یاسو، دو بازیکنی هستند که در قلب خط دفاعی سامورایی‌ها جای گرفتند و هیروکی ساکای و یوتو ناگاتومو نیز مدافعان چپ این تیم برابر تیم ملی ایران هستند.

گاکو شیباساکی و واتارو اندو دو هافبک دفاعی و میانی ژاپن در بازی نیمه نهایی خواهند بود که روی دست آنها ریتسو دوآن و گنکی هاراگوچی به‌عنوان وینگرهای راست و چپ در ترکیب سامورایی‌ها دیده می‌شوند.

 

تنها تغییر هاجیمه موری‌یاسو، سرمربی ژاپن در جدال با شاگردان کی‌روش نسبت به دیدار اخیرشان مقابل ویتنام در خط حمله اتفاق افتاده که کویا کیتاگاوا نیمکت‌نشین شده و به جای او یویا اوساکو پشت سر تاکومی مینامینو، مهاجم نوک ژاپن بازی می‌کند.

 

ترکیب تیم ملی ژاپن مقابل ایران به شرح زیر است:

شوئیچی گوندا، تاکهیرو تومی‌یاسو، مایا یوشیدا، هیروکی ساکای، یوتو ناگاتومو، گاکو شیباساکی، واتارو اندو، ریتسو دوآن، گنکی هاراگوچی، یویا اوساکو و تاکومی مینامینو.

 


گفتنی است، ترکیب تیم ملی ژاپن نیز همانند ایران تنها یک تغییر نسبت به دیدار مرحله یک چهارم نهایی داشته است.

نظر شما