شناسهٔ خبر: 3086700 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گزارش تفریغ بودجه سال 92 به مجلس ارائه شد

تهران - ایرانا - رییس دیوان محاسبات کشور در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی گزارش تفریغ بودجه سال 92 کل کشور را تقدیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس گفت که با توجه به افزایش 44 درصدی احکام بودجه در سال 92 از تمامی ظرفیت دیوان محاسبات برای اعلام تفریغ بودجه بهره گرفته شده است.

نامه رییس دیوان محاسبات به رییس مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس قرائت شد.

در نامه حسین رحیمی به علی لاریجانی آمده است: در راستای تحقق اصل 55 قانون اساسی و در اجرای بند 1 ماده 221 آیین نامه داخلی مجلس بدین وسیله گزارش تفریغ بودجه سال 92 کل کشور به عنوان 25 گزارش تفریغ بودجه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سومین گزارش متوالی در دوره نهم مجلس شورای اسلامی پیش از موعد تقدیم می گردد.

حسین سبحانی نیا عضو هیات رییسه مجلس که این نامه را قرائت می کرد ، گفت: موعد مقرر تقدیم گزارش تفریغ بودجه 30 دی ماه بوده که دیوان محاسبات آن را زودتر به هیات رییسه تقدیم کرد.

محمدحسن ابوترابی فرد که ریاست جلسه را برعهده داشت هم با تشکر از دیوان محاسبات، دادستان و همکاران این دیوان به خاطر ارائه گزارش به هنگام تفریغ بودجه سالانه طی ادوار 8 و 9 مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: با توجه به افزایش احکام بودجه در سال 92 که حدود 44 درصد بود مع الذلک از تمامی ظرفیت دیوان محاسبات بهره گرفته شده تا برای اعلام تفریغ بودجه به هنگام که امیدواریم به شایستگی همکاران در بررسی بودجه سال 94 بتوانند در ارتقای بودجه از آن استفاده کنند داشته باشد.

سیام**9103**9132**1553

نظر شما