شناسهٔ خبر: 30862635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رییس کانون وکلای دادگستری لرستان: نمایندگان مانع از تصویب طرح شورای عالی استان‌ها شوند

دکتر کیانوش هادی پور در دیدار با بیرانوندی نماینده مردم خرم اباد و چگنی خواستارپیگیری نمایندگان در رابطه با رای عدم اعتماد به طرح پیشنهادی شورای عالی استانها شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر هادی پور در دیدار با بیرانوندی نماینده مردم خرم اباد در مجلس در این رابطه گفت : طراحان طرح حذف تبصره بند  ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها صرفا بدنبال درامدزایی برای شهرداری ها بودند و توجهی به اثار و تبعات طرح در جامعه نکردند.

وی افزود: در لرستان بعنوان نمونه بیش از ۱۵۰۰۰ نفر بصورت مستقیم درگیر این طرح میشوند و افزایش بی رویه هرینه ها روبرو خواهند شد .

مشاغل زیادی از حیث اقتصادی و اجتماعی اسیب می بینند

هادی پور  با بیان اینکه مشاغل زیادی از حیث اقتصادی و اجتماعی اسیب می بینند و خسارات زیادی متوجه انها خواهد شد اکثریت وکلا،پزشکان ،خبرنگاران،مهندسین و سردفتران در سراسر کشور با این طرح مخالف هستند.

رییس کانون وکلای لرستان خطاب بیرانوندی نماینده مجلس گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی که از طریق رسانه ها و وکلای سطح کشور شده نمایندگان نیز از این موضوع مطلع گردیده و انتظار میرود جناب بیرانوندی موضوع را در مجمع نمایندگان استان مطرح نمایند و همه نمایندگان استان در صحن مجلس در رایزنی در راستای حرکت جمعی نمایندگان ملت در رای عدم اعتماد به این طرح غیرمنطقی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

۴۶

نظر شما