شناسهٔ خبر: 3084235 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تيموريان: براي بازي فردا مشکلي ندارم

صاحب‌خبر - تهران / واحد مرکزی خبر / ورزشی 1393/10/24
بازیکن تیم ملی فوتبال در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل قطر گفت: دوست داریم فردا بهترین نتیجه را بگیریم.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر به نقل از سایت رسمی فدراسیون، آندرانیک تیموریان، بازیکن تیم ملی کشورمان گفت: فردا بازی سختی پیش‌رو خواهیم داشت. با توجه به این که قطر بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته است این بازی آخرین فرصت برای آنها خواهد بود.
وی ادامه داد: در تیم ملی ایران یک یا دو بازیکن ستاره وجود ندارد، بلکه ما یک تیم هستیم و به این جا آمده‌ایم تا در جام ملت‌های آسیا بهترین نتیجه‌ ممکن را کسب کنیم.
تیموریان درباره حضور بازیکنان جوان در تیم ملی ایران هم گفت: من هم یک روز جوان بودم این قانون در فوتبال ایران است. جوانان خوبی داریم که می‌توانند پرچم ایران را در سال‌های آینده به اهتزاز در آوردند. مطمئنا لیاقت دارند که در تیم ملی باشند از تمام ایرانی‌هایی که ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم. ما نماینده 85 میلیون ایرانی هستیم تمام تلاشمان را می‌کنیم و می خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
وی اضافه کرد: می‌خواهم از ایرانیانی که در استرالیا از ما استقبال کردند و به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند تشکر کنم. این‌ها نماینده 80 میلیون ایرانی هستند و من از آنها تشکر کرده و دستشان را می‌بوسم.
ها‌فبک تیم ملی ایران درباره مصدومیت خود هم گفت: بعد از بازی با بحرین خستگی شدیدی داشتم و با صلاحدید کادر فنی استراحت کردم. در هتل با بدنساز تیم تمرین کردم. امروز هم پزشکان وضعیتم را چک کردند و خدا را شکر مشکلی ندارم و در تمرین پایانی پیش از بازی با قطر حاضر خواهم شد و برای بازی فردا هم مسئله خاصی ندارم.

نظر شما