شناسهٔ خبر: 30833464 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

بنتو: ایران قهرمان جام ملت های آسیا می شود

سرمربی کره جنوبی تیم ملی کشورمان را قهرمان جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ معرفی کرد.به گزارش خبرگزاری فارس، پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی کره جنوبی پس از حذف از این مسابقات در پیش بینی قهرمان این دوره از مسابقات گفت: به نظرم تیم ملی ایران با نمایش خوبی که در بازی با چین و بازی های گذشته داشت نشان داد که کاندیدای اول قهرمانی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ است و به نظرم این تیم قهرمان می شود.

آزمون در بین ۵ بازیکن برتر یک‌چهارم نهایی

فاکس اسپورت، سردار آزمون را یکی از پنج بازیکن برتر جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در مرحله یک چهارم نهایی معرفی کرد.به گزارش ایسنا، فاکس اسپورت، برترین بازیکنان این مرحله از رقابت‌ها را معرفی کرد و در وصف آزمون نوشت:تیم ملی فوتبال ایران یکی از مدعیان جدی قهرمانی در بازی برابر چین با سه گل به برتری رسید؛ در دیداری که آزمون توانست از اشتباه‌های مدافعان حریف به خوبی استفاده کند. آزمون با یک گل و یک پاس گل در این مسابقه درخشید. حالا هیچ مهاجمی درگلزنی به خطرناکی سردار آزمون وجود ندارد. دیگر بازیکنان مهم جام ملت‌های آسیا در مرحله یک چهارم نهایی عبارتند از:ریتسو دوآن (ژاپن).انگوین فونگ (ویتنام).بوعلام خوخی (قطر).فارس جمعه (امارات)

سانچز: عملکرد ایران تحسین برانگیز است

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر گفت: شاگردان کارلوس کی روش در تیم ملی ایران عملکرد تحسین برانگیزی داشتند و آنها یکی از مدعیان جدی قهرمانی به حساب می آیند.فلیکس سانچز در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایرنا افزود: فکر کردن به دیدار پایانی جام ملت های آسیا فعلا در برنامه ریزی ما نیست و برتری و موفقیت مقابل تیم امارات در مرحله نیمه نهایی را هدف قرار داده ایم زیرا در غیر این صورت باید با جام خداحافظی کنیم.وی درباره اینکه آیا احتمال مصاف ایران و قطر در فینال وجود دارد یا خیر؟ گفت: تیم ملی فوتبال ایران حریف قدرتمند و قابل احترامی است و مصاف این تیم مقابل چین نیز که با پیروزی پر گل ایران خاتمه یافت دلیل این ادعا است البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.برای حضور در فینال این مسابقات ابتدا باید مقابل امارات به پیروزی برسیم و در حال حاضر به مسابقه بعد از آن فکر نمی کنیم.

داور بازی امارات با قطر مشخص شد

داور مکزیکی دیدار تیم ملی امارات با قطر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا را قضاوت می‌کند.به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه الکاس قطر خبر داد که سزار آرتور راموس، داور مکزیکی دیدار تیم ملی امارات با قطر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ قضاوت می کند.دیدار تیم ملی امارات با قطر سه شنبه این هفته ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.پیش بینی هایی بر این بود که ای اف سی قضاوت این بازی را به علیرضا فغانی می‌سپارد مشخص شد از فغانی خبری نیست.

کوزوتاشیما: برنامه ما قهرمانی در المپیک ۲۰۲۰ است

رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن تاکید کرد که تیم متحول شده آنها برای قهرمانی در جام ملت‌ها آمده اما اهداف بزرگ‌تر دیگری هم دارد.به گزارش ایسنا و به نقل از سایت عربی کوره، کوزو تاشیما، رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن گفت: در مسیر درستی گام برمی‌داریم. برنامه ریزی ما قهرمانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و صعود به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و برای رسیدن به این اهداف، سخت تلاش خواهیم کرد. وی ادامه داد: ما برای قهرمانی به امارات آمده‌ایم. در رقابت‌های این‌چنینی که تیم ملی بازی دارد مهم نمایش تیم نیست بلکه نتیجه مهم است. چه فرقی می‌کند تیم با یک گل پیروز شود یا چهار گل. ما برنامه‌ها و اهداف بزرگ‌تر و مهم‌تر دیگری هم داریم و همه چیز را فدای جام ملت‌ها نمی‌کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما