شناسهٔ خبر: 30790108 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

باند سارقان با هزار فقره سرقت و200 شاکی در پایتخت منهدم شد

تهران- ایرنا- معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: باند 6 نفره سارقان لوازم داخل خودرو با بیش از یک هزار فقره سرقت و 200 شاکی در شهر تهران مهندم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ؛ سرهنگ شمس الدین میرزکی گفت: این سارقان به یک هزار فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده های مختلف شهر تهران اعتراف کردند و بیش از 200 شاکی دارند.
وی افزود: اعضای این باند نیمه شب ها تا بامداد در نقاط مختلف شهر تهران لوازم خودروها را به سرقت می بردند.
وی ادامه داد: با ادامه تحقیقات مخفیگاه متهمان در محدوده جنوب شرق و غرب تهران شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی هر 6 سارق این پرونده دستگیر شدند.
معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند اظهار داشت: مشخص شد همگی این سارقان دارای سابقه کیفری هستند و هر بار پس از سرقت لوازم را به کمترین قیمت در محدوده های خلازیر و خیابان جمهوری به فروش می رساندند.
میرزکی گفت: هر 6 متهم این پرونده پس از دستگیری با صدور قرار قانونی به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند تا تحقیقات تکمیلی پیرامون سایر جرایم آنها و دیگر همدستانشان انجام شود.
تهرام/3225//1348

نظر شما