شناسهٔ خبر: 30719291 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ازدواج با همسر مقتول انگیزه جنایت شد

تهران- ایرنا- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از ادامه تلاش های پلیسی برای کشف جسد مقتولی خبر داد که حدود یک ماه پیش در بیابان های اطراف جاده قدیم تهران – قم به قتل رسیده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: در تاریخ 30 آذر امسال پرونده ای با موضوع گمشدن مردی 54 ساله به نام «سعید» از کلانتری نازی آباد به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.
وی افزود: سعید چندسالی بود که از همسر اولش جدا شده بود و با خانمی به نام سمیرا «34» ازدواج کرده بود که با وی نیز اختلافات شدیدی داشت.
گودرزی اظهارداشت: در بازجویی از همسر مقتول پی بردیم که سال گذشته برای پیدا کردن خانه ای استیجاری به املاک یکی از دوستان سعید به نام فرزاد رفته بودند و از آنجا با وی اشنا شد.
وی ادامه داد: با معرفی فرزاد، پلیس برای ادامه تحقیقات به سراغ فرزاد رفت و وی در همان ابتدا به جنایت با همدستی سمیرا اعتراف کرد.
فرزاد در خصوص نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: طی ملاقات هایی که با سعید داشتم موضوع دروغین در اختیار داشتن چند قطعه زیرخاکی را با وی مطرح کردم و گفتم آنها را در نزدیکی شهرستان قم در منطقه ای بیابانی مخفی کرده ام و با این ترفند سعید و سمیرا را در شب جنایت همراه خود کردم و به محل جنایت کشاندم.
وی ادامه داد: وقتی به بیابان های اطراف قم رسیدیم من و سعید از ماشین پیاده شدیم و سمیرا نیز پشت سر ما به راه افتاد که نهایتا با چاقو چندین ضربه به گردن، سینه و شکم سعید زدم و به همره سمیرا به تهران بازگشتیم.
گودرزی با بیان اینکه قاتل صراحتا به جنایت خود اعتراف کرده است گفت: تحقیقات جهت کشف جسد مقتول در دستور کار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در تاریخ 29 دی ماه سال جاری مامورین آگاهی با وجود بررسی میدانی محل جنایت موفق به کشف جسد یا بقایای جسد نشده و تنها چند تکه لباس آغشته به خون متعلق به مقتول در محل جنایت کشف شد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: در حال حاضر نیز هر دو متهم با قرار بازداشت موقت صادره جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.
تهرام/3225 / 1539

نظر شما