شناسهٔ خبر: 3067523 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مهندس ضیائی: تمامی شعب و دفاتر پست بانک نیز باید به طور مستقل بازاریابی کنند

بازاریابی و تجهیز منابع نباید صرفا توسط اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع صورت پذیرد بلکه تمامی شعب و دفاتر پست بانک نیز باید به طور مستقل، اختصاصی و با تلاش مضاعف و علاقه بازاریابی کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس ضیائی مدیرعامل و عضو هیات مدیره این بانک در اولین همایش بازاریابی منطقه شمال کشور در تبریز ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش و بیان مطلب فوق گفت: صفا و صمیمت در پست بانک موج می زند و این موفقیت حاصل تلاش و زحمات همه مدیران آن در طول 17 سال بوده و اگر همت، تلاش، عشق و علاقه نباشد هیچ حرکتی انجام نمی شود که خوشبختانه این ویژگی های بی نظیر در پست بانک وجود دارد.
وی افزود: باید تجارب خودمان را همواره در اختیار یکدیگر قرار دهیم تا بتوانیم از آن برای توسعه شعب و دفاتر استفاده کنیم و آن چیزی که ماندگار است پست بانک و خدمت رسانی آن است.
ضیائی اظهار داشت: باید از ظرفیت پست بانک به طور کامل و مطلوب استفاده کنیم و این فرصتی است که اگر از دست دهیم بازنده می شویم و لازم است که همه ما در مجموعه پست بانک از این پیام مطلع شویم.
مدیرعامل پست بانک عنوان کرد: همیشه باید در همه امور هدف گذاری کنیم و هدف ما نباید صرفاً جذب منابع و سپرده های مردم باشد بلکه بایستی ارائه تسهیلات خوب به کسانی باشد که به دنبال تحول و زندگی به ویژه در روستاها هستند زیرا یقین داریم موفقیت های پست بانک در روستاها بسیار بی نظیر و حتی در دنیا نیز کم نظیر است.
وی تاکید کرد: همواره باید به یاد داشته باشیم در بانکی خدمت می کنیم که در زندگی مردم تاثیرگذار است و این امر برای ما نشاط و شادی می آورد و در واقع به دنبال تحقق EPS معنوی در رونق زندگی مردم باشیم.
ضیائی در ادامه تصریح کرد: هدف ها باید همیشه معین، به روز و بلندمدت باشند زیرا موجب ایجاد انرژی در انسان شده و به همان اندازه ظرفیت ایجاد می شود که این ظرفیت در پست بانک وجود دارد.
عضو هیات مدیره پست بانک خاطرنشان ساخت: تمامی مدیریت شعب استانهای کشور به راحتی می توانند اهداف خود را محقق نمایند و انتظار داریم با توجه به ظرفیت پست بانک بتوانیم تا یکسال آینده بیش از 20 میلیون مشتری داشته باشیم.
ضیائی اضافه کرد: باید از ظرفیت6/1 میلیون سرپرست خانوار یارانه بگیر در پست بانک برای توسعه کارت های بانکی استفاده کنیم و در واقع شرایطی بوجود آوریم تا با همکاری در تولید دستگاههای خودپرداز (ATM) امکان نصب آن را درتمامی دفاتر فراهم کنیم تا اکثر هموطنان تشویق به افتتاح حساب درپست بانک شده و مشتری آن شوند.
وی ضمن تاکید بر درنظر گرفتن صرفه و صلاح بانک در همه امور و مرور اهداف تعیین شده گفت: ما امانتدار صاحبان سهام و سپرده گذاران و همچنین امانتدار حمیت شغلی خودمان هستیم و باید خداوند را شاکر باشیم که ما را مورد اعتماد مردم قرار داده تا با استفاده از آن هم سود آوری کنیم و هم مانع سوء استفاده دیگران شویم.
ضیائی تاکید کرد: همایش های بازاریابی را در تمامی استانها برگزار می کنیم تا از ظرفیت آنان بیشتر استفاده شود و همه استان ها تلاش کنند 75 درصد منابع جذب شده را به نحو درست و با رعایت سیاست و ضوابط اعتباری در زمینه های اشتغال زائی و تولید مصرف کنند.
مدیرعامل پست بانک در پایان تاکید کرد: باید در برخورد با مشتریان تمام جوانب از جمله تکریم ارباب رجوع و احترام را بیشتر مورد توجه قرار دهیم زیرا معتقدیم مشتری وسیله روزی ما از طرف خداست و خدمت به آنان حتماً ما را نزد خداوند مأجور خواهد کرد.

نظر شما