شناسهٔ خبر: 3064470 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

افزایش حمایت های وزارت ارتباطات در خدمات دهی به راهیان نور

در جلسه ستاد مشترک راهیان نور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور نمایندگان شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد ، مقرر گردید این وزارت خانه در راستای وظایف خود حمایت هایش را از ستاد مرکزی راهیان نور افزایش دهد.

صاحب‌خبر - به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئول هماهنگی امور ایثارگران در جلسه ستاد مشترک راهیان نور، با تاکید بر اهمیت پشتیبانی فنی از  ستاد راهیان نور کشور اظهار داشت: سالانه چهار میلیون زائر در سفر راهیان نور شرکت دارند.
سید محمد حسینی  تشکیل جلسه ستاد مشترک راهیان نور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در راستای پاسخ گویی به در خواست ها ستاد مرکزی راهیان نور عنوان کرد و افزود: بهره گیری از زیرساخت های فیبر نوری به منظور برقراری ویدئو کنفرانس بین یادمان ها و قرار  گاه ها، تقویت آنتن دهی مناطق غرب؛ جنوب غرب و جنوب کشور از جمله اقدامات این وزارت بوده است.
وی همچنین از ایجاد و استقرار پست سیار پیشتاز و سفارشی به صورت رایگان در پادمان های مختلف بویژه شلمچه و هویزه خبر داد و گفت:  استقرار آنتن های BTS در مناطق عملیاتی از جمله فعالیت های وزارت ارتباطات در طول یکسال گذشته بوده است.

نظر شما