شناسهٔ خبر: 3063570 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

عمر باتری شیائومی می میکس ۳ مشخص شد

دو ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم شیائومی می میکس ۳ (Mi Mix 3) با ۱۰ گیگابایت حافظه رم، طراحی کشویی و شارژر وایرلس درون جعبه معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

دو ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم شیائومی می میکس ۳ (Mi Mix 3) با ۱۰ گیگابایت حافظه رم، طراحی کشویی و شارژر وایرلس درون جعبه معرفی شد. از همان لحظه که باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری را برای می میکس ۳ را شنیدیم، با توجه به عملکرد باتری محصولات شیائومی نسبت به حجم باتری دستگاه ها این حجم باتری کم است. امروز عمر باتری شیائومی می میکس ۳ مشخص شده تا به سوال ما پاسخ بدهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عمر باتری شیائومی می میکس ۳

عمر باتری شیائومی می میکس ۳

با توجه به شیائومی می میکس ۲ اس و شیائومی می ۸ می توان گفت که عملکرد شیائومی می میکس ۳ قابل توجه است. مدت زمان پخش ویدیو شیائومی می میکس ۳ با باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری برابر ۱۴ ساعت است و وبگردی کمی بالاتر از ۱۰ ساعت است. مدت زمان مکالمه نیز ۲۱.۵ ساعت است. جالب اینکه عمر باتری شیائومی می میکس ۳ در مقایسه با شیائومی می میکس ۲ اس ما شاهد پیشرفت در مدت زمان پخش ویدیو هستیم و مدت زمان وبگردی همان است!

حتما به یا دارید که دو ماه پیش در ترنجی دیدیم که آنباکسینگ شیائومی می میکس ۳ با ما نشان می دهد این شرکت چینی یک دست و دلبازی در لوازم جانبی به خرج داده و یک شارژر وایرلس سریع ۱۰ واتی درون جعبه آن قرار داده است. شیائومی می میکس ۳ با شارژر سریع ۱۸ واتی می تواند باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری آن را در مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۴٪ شارژ کند. همچنین با شارژر بی سیم سریع ۱۰ واتی در همین مدت تا ۳۲٪ است.

نظر شما درباره عمر باتری شیائومی می میکس ۳ چیست؟

لینک کوتاه:

نظر شما