شناسهٔ خبر: 304921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس دادگستری کاشان تاکید کرد

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی و دولتی با قوه قضائیه

رئیس دادگستری کاشان گفت: دادگستری به تنهایی نمی‌تواند از وقوع جرایم در شهر جلوگیری کند و همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید قوه قضائیه را برای حفظ امنیت شهر کمک کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد دهقان ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر کاشان اظهار داشت: دادگستری به تنهایی نمی‌تواند از وقوع جرایم در شهر جلوگیری کند و همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید قوه قضائیه را برای حفظ امنیت شهر کمک کنند.

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع  جرم نخستین وظیفه دادگستری است، تصریح کرد: شورای شهر از معتمدین مردم هستند که با توجه به آشنایی با مشکلات و اوضاع شهر می‌توانند با ارائه نظراتشان این نهاد قضایی را در انجام وظایفش یاری کنند.

در ادامه دادستان کاشان در این دیدار بیان داشت: دادگستری از طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری که در راستای توسعه شهر و باعث بهبود معیشت شهروندان باشد، حمایت می‌کند.

سیدرضا سجودی شهرداری را یک نهاد خدمتگزار در حوزه‌های مختلف شهر دانست و افزود: باید همکاری‌های دو سویه بین شورای شهر و دادگستری برای حل مشکلات مردم بیشتر شود.

وی تصریح کرد: برخی از قوانین موجود در شهرداری مربوط به سال‌های گذشته است که باید بر اساس نیازهای امروز شهری در آن بازنگری‌های لازم انجام شود.

سجودی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری با همکاری با دادگستری نسبت به اصلاح ماده‌های قانونی خود اقدام کند تا باعث تسریع در ساماندهی و پیشبرد پرونده‌های مربوط به این نهاد باشیم.

در این دیدار صمیمانه علی رسول‌زاده نائب رئیس شورای شهر کاشان ضمن پاسداشت مقام والای شهدای هفتم تیر و شهید مظلوم دکتر بهشتی و یارانشان از زحمات مسئولان و خدمتگزاران دادگستری کاشان تقدیر و تشکر کرد و خواستار گسترش همکاری‌های بیشتر با شورای شهر شدند.

اعضای شورای شهر کاشان به مناسبت هفته قوه قضائیه از دادگستری کاشان دیدار به عمل آورده و از تلاش‌های پرسنل این اداره در حل مشکلات مردم و ایجاد امنیت در شهر قدردانی کردند.

انتهای پیام/2406/ب30/ض1002

نظر شما