شناسهٔ خبر: 30415867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استفاده از ظرفیت رسانه برای آگاهی بخشی به مردم

کارگروه فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا وارز با حضور مدیرکل صداوسیما مرکز البرز برگزار شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز،رئیس کارگروه فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پنجمین جلسه این کارگروه در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز البرز با اشاره به اینکه برخی از مدیران برای جذب منابع بیشتر آمارهای مبهمی ارائه می کنند گفت: باید از فرافکنی و سیاه نمایی خودداری کنیم.

مدیرکل صداوسیمامرکز البرز دراین جلسه گفت: در البرز و کرج مشکلاتی وجود دارد که در همه جا وجود دارد، بنابراین باید تعصب استانی داشت و از ظرفیت رسانه ملی برای نشان دادن قوت های استان استفاده کرد.

وی با اشاره به این که کارگروه فرهنگی مهمترین کارگروه مبارزه با قاچاق کالا برای آگاه سازی مردم است گفت: در این کارگروه باید بیشتر به مردم بپردازیم .

مقدسی افزود: در این برهه که هجمه شبکه های خارجی برای سیاه نمایی کشور و اقتصاد وجود دارد کار بسیار سختی است که از مردم بخواهیم تا به اجناس داخلی اطمینان کنند.

همچنین با توجه به نزدیکی پایان سال بررسی عرضه منسوجات و پوشاک در کنار قاچاق سوخت نیز از مهمترین موضوعات این جلسه بود که به آن پرداخته شد.

 استفاده از ظرفیت رسانه ملی در استان برای آگاه سازی مردم در استفاده از کالای ایرانی و موضوع استفاده مجدد از کارت های سوخت نیز از موضوعاتی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

نظر شما