شناسهٔ خبر: 30415426 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تعرفه اماکن ورزشی شهرداری تهران تا پایان سال تغییر نمی کند

لایحه افزایش تعرفه اماکن ورزشی زیرمجموعه سازمان ورزش شهرداری تهران تا پایان سال ۹۷ رأی نیاورد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، لایحه اصلاح تعرفه بهره برداری از اماکن ورزشی شهرداری تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و حجت نظری به عنوان رییس کمیته ورزشی شورای شهر تهران، مخالفت خود را در خصوص افزایش تعرفه اماکن ورزشی شهرداری تهران اعلام کرد.

 

وی با اشاره به برگزاری جلسات با سازمان ورزش گفت: در زمان مسئول وقت سازمان ورزش لایحه به شورای شهر تهران ارسال شد و قرار بود جلساتی با مدیر سازمان برگزار کنیم که این جلسات برگزار نشد و سرانجام مسئول سازمان ورزش شهرداری تغییر کرد.

 

نظری با اشاره به تغییرات انجام شده در سازمان ورزش گفت: جلساتی با مسئولان جدید سازمان برگزار کردیم و در آن جلسه اعلام کردیم که با توجه به شرایط افزایش تعرفه اماکن ورزشی منتفی شود.

 

رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران یادآور شد: با توجه به ماه های پایانی سال 97 پیشنهاد می دهیم که افزایش تعرفه ها به سال بعد موکول شود.

 

در ادامه، محمود میرلوحی با بیان اینکه 400 مرکز ورزشی زیرمجموعه سازمان ورزشی شهرداری تهران هستند، گفت: 70 درصد این مراکز خالی است.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در بازدیدی که تابستان از یکی از استخرهای سازمان داشتیم دیدیم که فقط 4 نفر در یکی از استخرها حضور دارند.

 

میرلوحی با بیان اینکه اماکن ورزشی سازمان ورزش شهرداری شرایط خوبی ندارد، گفت: تعرفه های سازمان ورزش شهرداری تهران 30 تا 40 درصد پایین تر از تعرفه های دولتی است و این گونه اداره کردن اماکن ورزشی لطمات زیادی به سازمان ورزش شهرداری وارد کرده است.

 

در ادامه، حسن رسولی نیز گفت: شهرداری تهران لایحه ای درباره اساسنامه سازمان ورزش به شورا ارایه کرده که در دستور بررسی قرار داده ایم.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از آقایان حق شناس و نظری درخواست می کنیم تا لایحه افزایش تعرفه اماکن ورزشی را از دستور کار خارج کنند تا پس از اصلاح اساسنامه سازمان ورزش شهرداری تهران به این موضوع رسیدگی کنیم.

 

در پایان، عدم افزایش تعرفه های اماکن ورزشی شهرداری تهران با 15 رأی موافق و 2 رأی مخالف تصویب شد.

نظر شما