شناسهٔ خبر: 30386374 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس جمهور آمریکا بايد استيضاح شود

عضو کنگره آمریکا ، ترامپ را بزرگترین قلدر زمان خودش توصیف کرد و خواستار استيضاح وي شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما، اظهارات یکی از اعضای جدید دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا جنجال آفرین شده است. خانم رشیده طالب تاکید کرده است دونالد ترامپ باید استیضاح شود. البته وی این سخنان را با بیان فحشی رکیک به ترامپ همراه کرد. همین سخنان موجی از واکنش ها را به همراه داشته است. ترامپ این سخنان را نسنجیده توصیف کرده است. فشارها بر رشیده طالب برای پس گرفتن حرفهایش افزایش یافته است اما او روز گذشته تاکید کرد از حرفهایش عقب نشینی نمی کند.
این عضو دموکرات مجلس نمایندگان از ایالت میشیگان در سخنانی گفت: من همیشه اینطوری بوده ام. هیچکس از من انتظار ندارد متفاوت از خودم باشم. من دختری از جنوب غربی دیترویت با شور و هیجان و تندمزاج هستم. رئیس جمهور ترامپ هم در این مسابقه بوده است. من از قلدرها خوشم نمی آید. من با قلدرها برخورد می کنم همانطور که آنها علیه ما کار می کنند و او (ترامپ) هم باید بازی خودش را کند. من با مادربزرگی بسیار سختگیر بزرگ شدم که می گفت اوضاع دنیا اینطور است و این روش، بخشی از هویت من است. اما به شما می گویم که من دچار تزلزل نمی شوم. همه این را می دانند. من در منطقه ای که زندگی می کنم با قلدرهای بزرگ سرشاخ شده ام. نمی خواهم از مقابله با بزرگترین قلدری ( ترامپ) عقب نشینی کنم که حالا باید با او مقابله کنم.

<div id="video-display-embed-code_3023893"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2319930/3023893?width=400&height=300"></script></div>

رئیس جمهور آمریکا، عملکرد خودش را بهترین عملکرد تاریخ آمریکا توصیف کرد.
با حضور اعضای جدید کنگره آمریکا در واشنگتن پروژه استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با قوت کلید خورده است. رشیده طالب از اعضای جدید مجلس نمایندگان امریکا به صورت علنی خواستار استیضاح ترامپ شده است. ترامپ شب گذشته به سخنان این نماینده دموکرات پاسخ داد.
ترامپ در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری که به صورت مشخص از او درباره طرح استیضاح پرسید گفت: نمی توان فردی را استیضاح کرد که عملکرد فوق العاده ای دارد. مسئله به همین سادگی است. شاید بنده در دو سال اول ریاست جمهوری ام بیش از همه روسای جمهور یا همه دولتهای تاریخ آمریکا کار کرده ام. برای درک این مسئله به مسائلی ازقبیل کاهش مالیاتها ، وضع مقررات، کارهای انجام شده برای نظامیان سابق ارتش آمریکا و تقویت ارتش و بسیاری از موارد دیگر نگاه کنید. بنده می توانم فهرستی از کارهایی را ارائه کنم که انجام داده ایم و چندین صفحه است. با این اوصاف، استیضاح فردی که عملکردش عالی است سخت است. این نکته، نکته اول است. ما امروز (در جلسه با سران دموکراتها) نیز درباره این مسئله صحبت کردیم. از آنها پرسیدم فایده استفاده از کلمه استیضاح چیست. نانسی پلوسی در پاسخ گفت ما دنبال اسیتضاح نیستیم. بنده هم در پاسخ گفتم خوب این وضع خوب است اما باید بدانید نمی توان افراد را وقتی عملکرد خوبی دارند استیضاح کرد.

<div id="video-display-embed-code_3023894"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2319930/3023894?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما