شناسهٔ خبر: 30380093 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه موقت ساری:

انقلاب اسلامی استکبار را به وحشت انداخته است/ گروه‌بندی سیاسی اعتماد مردم را خدشه‌دار می‌کند

امام جمعه موقت ساری گفت: انقلاب اسلامی سیاست دو قطبی شرق و غرب را به چالش و استکبار را به وحشت انداخته است.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه اخلاق و ادب اساس دین اسلام است، اظهار کرد: جایگاه اخلاق حسنه در اسلام یک جایگاه تعیین‌کننده است و ویژگی بسیار مهمی دارد چون اخلاق، ادب و تقوا فروع دین را ارزشمند می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید به مسئله تقوا و اخلاق و ادب توجه ویژه‌ای شود، افزود: تقوا و اخلاق حسنه یک قدرت باطنی است و انسان را قادر می‌کند آنچه خیر و فرمان‌ الهی است عمل کند و آنچه ناپسند است به راحتی طرد می‌کند و مومنان باید تلاش و تمرین کنند.

امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: دین اسلام با تقوا و اخلاق ارزش پیدا می‌کند و اخلاق اولین مرتبه دین اسلام است و حسن خلق به نیکی جامعه را آباد و عمران می‌کند و عمرها را زیاد و ویرانی‌ها را به آبادی تبدیل می‌کند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی، معیشتی، گرانی و بیکاری جامعه ما را رنج می‌دهد و اختلاف سلیقه و دسته‌بندی و گروه‌بندی سیاسی و افشاگری سیاسی اعتماد مردم را خدشه‌دار می‌کند و درگیری و تخریب‌ها در جامعه وجود دارد، نشان چیست و از کجا سرچشمه می‌گیرد؟

یوسف‌پور ادامه داد: باید تقوا و اخلاق حسنه را از خدا بخواهیم و از خدا بترسیم تا خداوند عنایت را بر ما مبذول بدارد.

وی با بیان اینکه بی‌حجابی ام‌الفساد است، تصریح کرد: حجاب دستور صریح خداوند در قرآن کریم است و عامل عفت و ارزش پاکدامنی زنان را تعیین می‌کند.

امام جمعه موقت ساری یادآور شد: زنان با کشف حجاب رضاخانی مبارزه کردند و با حرکت غربی و ام‌الفسادی ایستادگی کردند.

این مسؤول با اشاره به اینکه بی‌حجابی جامعه را فاسد می‌کند، اظهار کرد: امروز دشمن با تفرقه‌های مختلف به دنبال فساد کشاندن جامعه است.

یوسف‌پور با بیان اینکه بی‌حجابی و بدحجابی بزرگ‌ترین حلقه دشمن برای فاسد کردن نسل و جامعه است، افزود: وظیفه تمام زنان و مردان و آموزش و پرورش و مردم متدین آن است که با حساب و برنامه با دقت مبارزه کنند و این برنامه را در دستور کار قرار دهند تا ترفند دشمن به بار نشیند.

وی به عملیات کربلای ۵ اشاره کرد و گفت:کربلای ۵ عملیات بسیار مهم، سخت و سنگین بود و عظمت و اقتدار اسلام و جایگاه والای آن را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه موقت ساری ادامه داد: رزمندگان در کربلای ۴ ضربه سختی را به دشمن وارد کردند.

این مسؤول با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین حادثه قرن بیستم عنوان پیدا کرده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سیاست دو قطبی شرق و غرب را به چالش و استکبار را به وحشت انداخت و صهیونیسم و آمریکا در این چهل سال آنچه در توان داشتند به کار بردند و هیچ غلطی نتواستند کنند.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه انقلاب به پختگی خود رسیده است و ملت وفادار و ولایت‌مدار ایران با ایستادگی و با اهدای خون جوانان خود چیزی کم نگذاشتند، گفت: مردم با اخلاص پای این نهضت ایستادگی و مقاومت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما