شناسهٔ خبر: 30312885 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سفارت سوریه در کویت، وجود فهرست «حامیان تروریسم در سوریه» را تکذیب کرد

سفارت سوریه در کویت طی بیانیه‌ای به ادعای برخی از رسانه‌های این کشور مبنی بر حمایت برخی از مقام‌های کویتی از تروریسم در سوریه واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سفارت دولت سوریه در کویت به ادعای برخی از رسانه‌های این کشور در مورد گنجاندن نام برخی از مقام‌های کویتی در فهرست «حامیان تروریسم در سوریه» واکنش نشان داد و وجود چنین فهرستی را تکذیب کرد.

به گزارش روزنامه القبس، سفارت سوریه دوشنبه (۱۰ دی) در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: «همه ادعاهای مربوط به فهرست حمایت مالی از تروریسم که برخی از رسانه‌های محلی [کویت] از آن سخن گفته‌اند، کذب است؛ لیستی که ادعا می‌شود اسامی برخی از شخصیت‌های کویتی در آن گنجانده شده است».

سفارت سوریه در کویت این گونه خبرسازی‌ها را تلاش برخی از طرف‌های مغرض و مشکوک دانست که به گسترش روابط دوجانیه دو کشور «برادر» لطمه می‌زند.

روزنامه کویتی «الرأی» امروز دوشنبه به نقل از یک منبع دیپلماتیک اعلام کرد، وزارت خارجه کویت روز یکشنبه (دیروز) «غسان عنجرینی» را در اعتراض به درج نام برخی مسئولان کویتی در «فهرست حامیان تروریسم» سوریه، فرا خوانده است.

روزنامه «القبس» کویت نیز نوشت که در فهرست مذکور نام برخی شخصیت‌های کویتی از جمله نمایندگان سابق پارلمان، وزرا و مبلغان دینی به چشم می‌خورد.

برخی منابع آگاه نیز گزارش دادند که درج نام «خالد الجارالله» معاون وزیر خارجه کویت در فهرست مذکور صحت ندارد.

انتهای پیام/.

برچسب‌ها:

نظر شما