شناسهٔ خبر: 30307303 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زن عصبانی همسرش را خفه کرد

تهران- ایرنا- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری مادر و دختری خبر داد که طی یک نزاع و درگیری مرتکب جنایت خانوادگی شده اند و قصد داشتند تا با ظاهرسازی مانع از کشف واقعیت شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ سرهنگ علی ولیپور گودرزی، گفت: در تاریخ چهارم آذر ماه سال جاری وقوع یک فوت مشکوک از طریق مرکز اورژانس به فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و با حضور مأموران پلیس در محل اعلام شده، خانم 40 ساله ای به مأموران اعلام کرد که صبح همان روز متوجه فوت همسر ( 57 ساله ) در داخل اتاق خواب شده است.
وی ادامه داد: با اعلام نظریه اولیه اورژانس مبنی بر فوت مشکوک، موضوع به تیم بررسی صحنه اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و پرونده اولیه با موضوع 'فوت مشکوک' تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس قضایی، پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

**اظهارات اولیه همسر مقتول
دیشب همسرم در حال درس دادن به دختر کوچکمان (9 ساله) بود که ناگهان عصبانی شد و شروع به ناسزا کرد، به رفتار او اعتراض کردم که باعث درگیری ما دو نفر شد و حتی همسرم مرا مورد ضرب و شتم قرار داد که با دخالت دختر بزرگترمان درگیری ما تمام شد.
وی ادامه داد: در ادامه همسرم جهت استراحت به داخل اتاق خواب رفت و صبح زود به سراغ همسرم رفتم تا او را برای بردن بچه ها به مدرسه بیدار کنم که متوجه شدم بدن همسرم کاملا سرد شده و او نفس نمی کشد.
گودرزی با بیان اینکه همسر و دختر متوفی در اظهارات مشابه و یکسان عنوان کرده بودند که صبح جنایت متوجه مرگ متوفی در داخل اتاق خواب شدند اظهار داشت: اما با بررسی تیم پزشکی قانونی و اعلام نظریه علت مرگ به علت خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی، برابر هماهنگی با بازپرس جنایی این دو نفر در تاریخ 9 آذر ماه 97 دستگیر و جهت انجام تحقیقات پلیسی به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

**اعتراف به قتل
همسر متوفی در اظهاراتی جدید به ارتکاب جنایت و قتل همسرش اعتراف کرد و افزود: همسرم خیلی زود عصبانی می شد و در حالت عصبانیت کنترلش را از دست می داد به طوریکه من و دخترانم را بارها مورد ضرب و شتم قرار داده بود.
وی ادامه داد: شب حادثه وقتی همسرم در حال درس دادن به دختر کوچکمان بود عصبانی شد و بچه را مورد ضرب و شتم قرار داد و من نیز به این کارش اعتراض کردم که به من حمله ور شد و با مشتی که به سینه ام زد به زمین افتادم.
همسر مقتول گفت: در این زمان همسرم روی مبل نشست و در حالیکه دیگر از رفتارهای همسرم با خود و دخترانم خسته شده بودم روسری خود را برداشته و دور گردنش پیچیدم و آنقدر فشار دادم که از نفس افتاد.
وی افزود: پس از آن برای آنکه موضوع را مرگ عادی نشان دهم، با دختر بزرگم جسد را به داخل اتاق خواب برده و روی تخت قرار دادیم و فردای آن با اورژانس تماس گرفته و سعی کردیم مرگش را عادی نشان دهیم.
دختر بزرگ خانواده(ناهید) در اظهاراتش به پلیس گفت: خیلی تلاش کردم که مانع مادرم شوم اما او بسیار عصبانی شده بود و از ترس اینکه مادرمان نیز به اتهام قتل عمد دستگیر شود و من و خواهر کوچکترم دیگر کسی را نداشته باشیم به او کمک کردم تا جسد پدر را به اتاق خواب ببرد و پس از آن نیز اظهاراتش را تأیید کردم.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و همچنین اعتراف دختر متوفی به تلاش برای اختفای جنایت، قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و این مادر و دختر جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند.
تهرام/3225 / 1539

نظر شما