شناسهٔ خبر: 30252528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در یزد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از برگزاری چهل و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای در یزد خبر داد.

صاحب‌خبر -

معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به برگزاری چهل و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای گفت: این نمایشگاه از سوی سازمان انرژی اتمی ایران با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می‌شود.

وی یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه را ایجاد علاقه مندی و جذب نخبگان در صنعت هسته‌ای دانست و افزود: در دانشگاه آزاد شرایط تحصیل در این رشته به خوبی فراهم شده و در این نمایشگاه شرایط بازدید و آشنایی مردم با نحوه اکتشاف و استخراج سنگ‌های اورانیوم، فرآوری اورانیوم، نحوه تولید کیک زرد، سنگ‌های معدن اورانیوم و همه بخش‌های صنعت هسته‌ای فراهم شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تصریح کرد:این نمایشگاه در ۲۰ غرفه و درسه بخش مرور چرخه سوخت هسته‌ای، بخش نیروگاهی و کاربرد‌های جمعی صنعت هسته‌ای به ارائه آخرین دستاورد‌های هسته‌ای در بخش‌های مختلف کشاورزی، پزشکی و صنعت می‌پردازد.

طباطبایی ادامه داد: چهل و ششمین نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای از ۹ دی تا ۱۳ دی‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴:۳۰ تا ۱۷ برای عموم مردم دایر است.

برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در یزد
انتهای پیام/ ا

چهل و ششمین نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای در یزد برگزار می شود

نظر شما