شناسهٔ خبر: 30230935 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته خبری تئاتر/۶ دی ۹۷

«نیمه فرشته» در تماشاخانه باران/ نمایش شورایی «جرأت داشته باش»به اجرا رسید

نمایش «نیمه فرشته« به نویسندگی و کارگردانی علیرضا یاری از نهم دی ماه اجرایش را در تماشاخانه باران آغاز می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نمایش «نیمه فرشته» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا یاری از نهم دی اجرای عمومی خود را در تماشاخانه باران آغاز می‌کند. این نمایش کاری از گروه تئاتر «رگرت» است و در ستایش اندیشه انسان داستانی را روایت می‌کند. درباره این نمایش آمده است: «تصمیم گیرنده ما نیستیم همه دستورات از ذهن آدمی است، هیچ وقت نباید بگذاریم تراکنش‌های ذهنی ما را کنترل کنند؛ تراکنش‌هایی که گاه می‌تواند برای ما گران تمام شود.»

بازیگران این نمایش نازنین بهرامی، تایماز گلشن، دلارا ادراکی و محمدسروش غفاری هستند.«نیمه فرشته» از نهم دی هر شب ساعت ۲۱ به صحنه می‌رود.

*نمایش شورایی «جرأت داشته باش» به اجرا رسید

نمایش شورایی «جرات داشته باش» با موضوع راهکارهای افزایش اعتماد به نفس توسط گالری زرنا و با همکاری انتشارات شمعدونی اجرا می‌شود. این تئاتر شورایی از پنجشنبه ۶ دی تا ۱۳ دی از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۴۵ در گالری زرنا اجرا خواهد شد.

این اثر شورایی را سیمین دخت عسگری نوشته و یاسر برزگر و حنانه پسندیده ایفای نقش‌های آن را بر عهده دارند. اجرا گردانی و روانشناسی این کار بر عهده سیمن دخت عسگری است. تئاتر شورایی گونه ای از اجرای تئاتر است که حضار و علاقه مندان می‌توانند در اجرای نقش‌ها مشارکت کنند که در این نمایش هم از علاقه مندان به بازیگری دعوت شده تا در این کار به ایفای نقش بپردازند.

این نمایش اقتباسی از کتاب «جرات داشته باش» نوشته فردریک فانژه روانپزشک فرانسوی است که اکنون به چاپ چهارم رسیده است. فردیک فانژه استاد دانشگاه و روان درمانگر مشهور فرانسوی است که در این کتاب از تجربیات بالینی خودش در رابطه با مراجعانش که مشکل کمبود اعتماد به نفس داشته اند، نوشته است. این کتاب سعی دارد با زبانی ساده و کاربردی راه‌های افزایش اعتماد به نفس را به مخاطبان خود آموزش دهد.

کتاب «جرات داشته باش» با ترجمه محیا احمدی پور در تابستان امسال به پیشخوان کتابفروشی‌ها راه یافته و در تیراژ هزار نسخه، اکنون به چاپ ششم رسیده است. برای شرکت در این نمایش می‌توانید به گالری زرنا به نشانی خیابان انقلاب، بین خیابان وصال و دانشگاه، کوچه اسکو، شماره ۱۰ طبقه دوم مراجعه کنید.

*«در روی پستچی باز نکن» در دیوار چهارم

اجرای نمایش «در روی پستچی باز نکن» به کارگردانی محمد کرمی در تماشاخانه «دیوار چهارم» آغاز شد.

نمایش «در روی پستچی باز نکن» به نویسندگی و کارگردانی محمد کرمی و تهیه کنندگی علیرضا بختیاری اجرای خود را از ٤ دی در تماشاخانه دیوار چهارم آغاز کرده است. همزمان با شروع نمایش «در روی پستچی باز نکن» پوستر این اثر نمایشی به طراحی مهدی دوایی نیز رونمایی شد.

الهه شه پرست، وحید منتظری، فاطیما بهارمست، رضا عموزاد، فرزین فولاد پنجه و صالح علوی زاده از جمله بازیگران این نمایش هستند.این اثر نمایشی تا پایان دی هر شب ساعت ٢١ در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می‌رود.

انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن تعزیه ایران برگزار می‌شود

مجمع عمومی عادی انجمن تعزیه ایرانیان جهت انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرس بیستم دی ماه در مجموعه تئاتر محراب برگزار می‌شود.

اعضایی که داوطلب عضویت در هیئت مدیره و بازرسی هستند مدارکشان را می‌توانند تا هجدهم دی ماه به دفتر انجمن تعزیه ایرانیان برسانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما