شناسهٔ خبر: 30213254 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

9 دی؛ آغاز جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر

گروه هنر ــ جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر، 9 دی به میزبانی تنکابن و رامسر آغاز به کار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی جشنواره، سید مرتضی حسینی؛ دبیر جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر گفت: در این دوره از جشنواره، ۲۱ اثر نمایشی شامل ۹ نمایش صحنه‌ای و ۱۲ نمایش خیابانی در قالب ۴۴ اجرا از سوی گروه‌های هنری و نمایشی از شهرهای مختلف کشور اجرا خواهند داشت که این آثار نمایشی به داوری خواهند رسید و در اختتامیه جشنواره از برگزیدگان این آثار تقدیر به عمل خواهد آمد.

دبیر جشنواره ملی تئاتر شاهد و ایثارگر درباره هیئت داوران این جشنواره بیان کرد: قطب‌الدین صادقی، محمود فرهنگ و محمدرضا غفاری، داوری بخش آثار صحنه‌ای را برعهده دارند و امیرحسین شفیعی، وحید لک، محمدرضا درند، فرشاد یاری و علی اسدی نیز داوران بخش خیابانی جشنواره هستند.

حسینی در پایان گفت: با توجه به در پیش بودن چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، بخش ویژه‌ای را هم برای پرده‌خوانی انقلاب در مدارس متوسطه تنکابن و رامسر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

یادآور می‌شود؛ جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر از ۹ تا ۱۲ دی‌ماه در شهر رامسر و تنکابن برگزار خواهد شد و در اختتامیه آن که در آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد تنکابن برگزار می‌شود، از هنرمندان برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

نظر شما