شناسهٔ خبر: 30190271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رای کمیته انضباطی دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان

کمیته انضباطی رای دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ به نقل از فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان کیروش استنلی بازیکن سپاهان و کمال کامیابی نیا، بازیکن پرسپولیس به دلیل فحاشی هر دو از بازی اخراج و به یک جلسه محرومیت و 50میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس نیز به خاطر حرکات غیرورزشی نسبت به تماشاگران تیم مقابل به توبیخ کتبی و پرداخت 50میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
تیم سپاهان هم به دلیل تخلف تماشاگرانش، فحاشی به داور، پرتاب بطری و نارنجک با توجه به تکرار تخلفات و بی توجهی به تذکر کمیته انضباطی یک جلسه از حضور تماشاگرانش در مسابقات خانگی و پرداخت 200میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
حسام فتاحی یکی از اعضای کادر فنی سپاهان هم به دلیل اعتراض به داور بعد از پایان مسابقه به توبیخ کتبی و 30میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم پرسپولیس به دلیل تخلفات تماشاگرانش، پرتاب ترقه به زمین و استفاده از کلمات نامناسب به 100میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
حسین خیبری، مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل اعتراض به داور در جریان مسابقه و ورود به زمین به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 30میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
تیم سپاهان نیز به خاطر ورود خسارت به اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس باید.
89میلیون و 500هزار ریال در حق باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.
این رای قابل تجدید نظر است.

دیدار دوتیم پرسپولیس و سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک برگزار شد.

نظر شما