شناسهٔ خبر: 30184005 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ماجرای عجیب کشف جسد مادر و دختر

منبع: میزان

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از پیدا شدن دست نوشته‌ای در کنار اجساد مادر و دختری خبر داد که با تهیه نوشیدنی مسموم به زندگی خود پایان داده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه مورخه سوم دیماه سال جاری کشف جسد متعلق به مادر (۸۰ ساله) و دختر (۶۰ ساله) به کلانتری ۱۰۸ نواب اعلام شد. با تأیید خبر اولیه، بلافاصله تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید:

روایتی از جنجالی‌ترین پرونده جنایی سال‌های دور

در بررسی محل کشف جسد، کارآگاهان موفق به پیدا کردن دست نوشته‌ای شدند که در آن نوشته شده بود که این مادر و دختر پس از مرگ یکی از اعضای خانواده و برای پیوستن به وی اقدام به این کار کردند و در بررسی صحنه کشف اجساد نیز مشخص شد که آن‌ها با تهیه نوشیدنی مسموم به زندگی خود پایان دادند.

در تحقیقات از اعضای خانواده‌ی این مادر و دختر مشخص شد، همسر متوفی نزدیک به یک سال پیش فوت کرده و طی این مدت همسرش (متوفی ۸۰ ساله) به همراه یکی از دخترانش (متوفی ۶۰ ساله) به تنهایی در این خانه زندگی می‌کردند و در روز کشف جسد نیز یکی از بستگان نزدیک‌شان پس از عدم پاسخگویی هر دو نفر آن‌ها به تماس‌های تلفنی، به خانه آن‌ها مراجعه و با استفاده از کلید منزل یدک که در اختیار داشته وارد خانه شده و با جسد آن‌ها در اتاق خواب مواجه شده است.

نظر شما