شناسهٔ خبر: 30162716 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس حماس در خارج:

قطار عملیات‌ها در کرانه باختری، میدان نبرد بزرگ به راه افتاده است

رئیس حماس در خارج، کرانه باختری را میدان نبرد بزرگ خواند و افزود عملیات‌های منحصر به فردی که در این منطقه به راه افتاده که بشارت نابودی رژیم اشغالگر را می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ «ماهر صلاح» رئیس جنبش حماس در خارج (از فلسطین) اعلام کرد کرانه باختری میدان نبرد بزرگ است و بشارت نابودی رژیم اشغالگر را می‌دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، وی در مراسم سی و یکمین سالروز تأسیس حماس در صیدا واقع در جنوب لبنان اعلام کرد قطار علمیات‌های منحصر به فرد در کرانه باختری به راه افتاده و شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست را به دوران شهید‌ «محمود ابوالهنود» و «یحیی العیاش» (از شهدای گردان‌های «القسام»)  باز خواهند گرداند.

صلاح تأکید کرد حماس از نظر سیاسی، نظامی و امنیتی در جایگاهی قوی قرار دارد و مقاومت، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دولتش را سرنگون خواهد کرد همانگونه که «ایهود باراک، ایهود اولمرت (نخست‌وزیرهای پیشین رژیم صهیونیستی) و آویگدور لیبرمن (وزیر جنگ رژیم صهیونیستی)» را ساقط کرد.  

وی افزود: اجازه اجرایی شدن هیچ قراردادی که مسأله ما (فلسطین) را هدف قرار دهد، نمی‌دهیم حال هزینه آن هر چه میخواهد باشد.

ماهر صلاح در ادامه گفت: هدف ما فقط یک موضوع است ؛ آزادسازی فلسطین و بازگشت به آن. رژیم اشغالگر پس از شکست در غزه دنبال تحقق پیروزی‌های خیالی در شمال فلسطین است.

طی ماه‌های اخیر، چندین عملیات استشهادی در کرانه باختری و قدس انجام شده و تعدادی از نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در این عملیات‌ها کشته شده‌اند. 

انتهای پیام/ص

نظر شما