شناسهٔ خبر: 30116185 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کندن گوش برادرزن توسط داماد خانواده

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری متهمی خبر داد که پس از کندن گوش برادر زنش در یک نزاع و درگیری خانوادگی ، اعضای خانواده همسرش را تهدید به مرگ کرده بود .

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضح این خبر گفت : روز سه شنبه مورخه 27/09/1397 پرونده ای از کلانتری 106 نامجو به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که طی آن شکات پرونده عنوان کرده بودند دامادشان به نام "جعفر . ع" ( 32 ساله ) آنها را به قتل تهدید کرده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "تهدید به ارتکاب جنایت" و برابر هماهنگی با شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران ، تحقیقات جهت دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت ؛ در همان تحقیقات اولیه مشخص شد متهم طی یک نزاع و درگیری با دو برادرزنش اقدام به کندن گوش چپ یکی از آنها کرده ؛ پس از آن همسر و اعضای خانواده ی همسرش را به قتل تهدید کرده است .

برادرزن متهم پرونده در خصوص شب درگیری به کارآگاهان گفت : " در مورخه 24/07/1397 خواهرمان با من و برادرم تماس گرفت و عنوان کرد که همسرش ( جعفر ) او را مورد ضرب و شتم قرار داده است ؛ به حمایت از خواهرمان به خانه شان رفتیم ؛ داخل خانه با جعفر درگیر شدیم که ناگهان جعفر با دندان اقدام به گرفتن گوش سمت چپ من نمود و آنچنان با دندان فشار داد که گوش من کامل کنده شد ؛ پس از آن جعفر فراری شد و طی این مدت در تماس های مکرر تلفنی ، خواهرم و همه ی ما را تهدید به قتل می کند " .

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که جعفر پس از نزاع و درگیری با اعضای خانواده همسرش مدتی از تهران متواری شده و پس از چند روز مجددا به تهران آمده است . در ادامه مخفیگاه جعفر در منزل یکی از دوستانش در بلوار فردوس شناسایی ، ساعت 11:00 روز جمعه مورخه 30/09/1397 دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

متهم پس از انتقال به اداره شانزدهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " نزدیک به ده سال که با همسرم ازدواج کردم تا اینکه حدود دو ماه پیش و به اصرار اعضای خانواده ی همسرم به تهران آمدیم ؛ از آنزمان به بعد دخالت های اعضای خانواده ی همسرم زمینه آغاز اختلافات من و همسرم شد تا اینکه روز سه شنبه با همسرم درگیری شدیدی پیدا کردم ؛ او بلافاصله به برادرانش زنگ زد و آنها نیز به خانه ما آمدند که در ادامه باهم درگیر شدیم و ... " .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "متهم با صدور قرار قانونی شعبه ی اول بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .

 

نظر شما