شناسهٔ خبر: 30116156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از فعالان عرصه سواد آموزي چرام

خبرگزاری صداوسیما

با هدف شتاب بخشی به سواد آموزی در شهرستان چرام از فعالان عرصه سواد آموزی این شهرستان تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ فرماندار چرام  در شورای سواد آموزی شهرستان چرام گفت: اطلاع رسانی دقیق و به موقع برای جامعه‌ی هدف و تشویق بیسوادان برای شرکت در کلاس‌های سواد آموزی از مهمترین عوامل شتاب بخشی به سوادآموزی در این شهرستان است.

هادی فتاحی اصل افزود: بیش از ۱۷۰ سواد آموز در دوره‌های مختلف سوادآموز‌ی، تحکیم و انتقال در شهرستان چرام شناسایی شده است، این در حالی است که هم اکنون نرخ باسوادی در این شهرستان، نود و دو درصد است .
عزیزی رئیس اداره آموزش و پرورش چرام  هم از برگزاری ده‌ها برنامه همزمان با هفته سواد آموزی در شهرستان چرام خبر داد و گفت: تجلیل از خانواده شهدای سواد آموزی، راه اندازی و افتتاح برخی مراکز یادگیری محلی، برگزاری همایش سواد آموزی و تجلیل از فعالان این عرصه از جمله برنامه‌های این هفته است.
 مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های غیر دولتی در شناسایی، جذب و برگزاری کلاس‌های سوادآموزی، استفاده از ظرفیت‌های مختلف در تکمیل فضا‌های آموزشی، بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما برای ترغیب و جذب بی سوادان در کلاس‌های سوادآموزی و ارائه شیوه نامه سوادآموزی به تمام اعضا از مهمترین مصوبات این نشست بود.
در پایان این آیین از ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌های فعال در عرصه‌ی سواد آموزی شهرستان چرام تجلیل شد.

نظر شما