شناسهٔ خبر: 30082330 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت جهانگیری در پی حادثه آتش سوزی مدرسه در زاهدان

معاون اول‌ رییس جمهور در پیامی، جان باختن سه دانش آموز در حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان را تسلیت گفت و بر لزوم بكارگيري كليه امكانات پزشكي براي نجات جان مصدوم این حادثه تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است: خبر دردناك و غم انگيز جانباختن سه نفر و مجروحيت يكي از نونهالان عزيزم در حادثه آتش سوزي در مدرسه اسوه حسنه شهر زاهدان موجب تأسف و تألم فراوان گرديد. اين مصيبت اندوهبار كه قلب مردم ايران را جريحه دار كرد، به عموم ملت ايران، مردم شريف استان سيستان و بلوچستان و شهر زاهدان به ويژه خانواده هاي عزادار از صميم قلب تسليت مي گويم و از خداوند متعال براي مجروح حادثه شفاي عاجل و براي خانواده هاي عزادار صبر و اجر مسئلت دارم. لازم است وزير محترم آموزش و پرورش، استاندار محترم استان و مسئولان دستگاههاي ذي ربط ضمن بكارگيري كليه امكانات پزشكي براي نجات جان مصدوم عزيز حادثه و نيز رسيدگي و ارائه كمك هاي لازم به خانواده هاي ارجمند دغدار، نسبت به بررسي دقيق علت وقوع اين حادثه تلخ و برخورد با متخلفين اين اتفاق ناگوار اقدام کنند و نتيجه را در اسرع وقت به اطلاع مردم بزرگوار ايران برسانند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:
خبر دردناك و غم انگيز جانباختن سه نفر و مجروحيت يكي از نونهالان عزيزم در حادثه آتش سوزي در مدرسه اسوه حسنه شهر زاهدان موجب تأسف و تألم فراوان گرديد.
اين مصيبت اندوهبار كه قلب مردم ايران را جريحه دار كرد، به عموم ملت ايران، مردم شريف استان سيستان و بلوچستان و شهر زاهدان به ويژه خانواده هاي عزادار از صميم قلب تسليت مي گويم و از خداوند متعال براي مجروح حادثه شفاي عاجل و براي خانواده هاي عزادار صبر و اجر مسئلت دارم.
لازم است وزير محترم آموزش و پرورش، استاندار محترم استان و مسئولان دستگاههاي ذي ربط ضمن بكارگيري كليه امكانات پزشكي براي نجات جان مصدوم عزيز حادثه و نيز رسيدگي و ارائه كمك هاي لازم به خانواده هاي ارجمند دغدار، نسبت به بررسي دقيق علت وقوع اين حادثه تلخ و برخورد با متخلفين اين اتفاق ناگوار اقدام کنند و نتيجه را در اسرع وقت به اطلاع مردم بزرگوار ايران برسانند.

نظر شما