شناسهٔ خبر: 29990317 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 محروميت ترابي از اولين بازي نيم فصل دوم

مهدي ترابي مهاجم سايپا که از نيم فصل دوم به پرسپوليس اضافه مي شود اولين بازي خود براي سرخپوشان را از دست داد. او که در دقيقه 80 ديدار هفته دوم برابر پيکان، دقيقه 64 بازي هفته پنجم مقابل پارس جنوبي جم و دقيقه 28 مسابقه هفته نهم با استقلال تهران کارت زرد گرفته بود، در دقيقه 61 بازي سايپا در هفته پانزدهم برابر صنعت نفت آبادان نيز اخطار دريافت کرد تا به دليل 4 کارته شدن، از نخستين بازي نيم‌فصل دوم پرسپوليس مقابل پديده محروم شود.

اهداف بزرگ نراتزوري

باشگاه اينتر براي به خدمت گرفتن سرمربي پيشين يوونتوس و هافبک کروات رئال مادريد برنامه دارد.

نشريه «ميرر» انگليس خبر داد باشگاه اينتر به دنبال استخدام آنتونيو کونته است و همچنين در نظر دارد لوکا مودريچ را نيز به خدمت بگيرد. بپه ماروتا، مدير اجرايي باشگاه اينتر که سابقه کار با کونته در يوونتوس را دارد، مي‌‌‌تواند اين سرمربي ايتاليايي را براي قبول هدايت نراتزوري متقاعد کند، اين در حالي است که اينتر با لوچانو اسپالتي نتوانست از مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند و در سري A ايتاليا هم در رده سوم جدول رده‌بندي قرار دارد.

در سوي ديگر باشگاه اينتر بر اين باور است که لوکا مودريچ به دنبال آخرين چالش در دوران حرفه‌اي خود است و همين مي‌تواند او را به بازي در سري A ايتاليا و به خصوص در تيم اينتر ترغيب کند؛ جايي که سه هموطنش به نام‌هاي ايوان پريشيچ، مارسلو بروزوويچ و شيمه ورساليکو در آنجا بازي مي‌کنند.

نشريه «کوريره دلا سِرا» ايتاليا نيز ضمن آناليز شرايط پس از انتصاب بپه ماروتا در اينتر نوشت: مالکان چيني باشگاه اينتر بابت حذف نراتزوي از ليگ قهرمانان اروپا بسيار ناراحت هستند و اگر لوچانو اسپالتي نتواند در ادامه اينتر را به کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا برساند و در رقابت‌هاي ليگ اروپا و جام حذفي ايتاليا هم پيشروي خوبي داشته باشد، جايگاهش در اين تيم کاملاً به خطر خواهد افتاد و کونته، ديه‌گو سيمئونه و ژوزه مورينيو گزينه‌هاي احتمالي جانشيني وي هستند.

خريد 67 ميليارد توماني الهلال!

جاناتان سوريانو، بازيکن سابق سالزبورگ اتريش و فصل گذشته بيجينگ گوان چين، بعد از توافق با باشگاه الهلال عربستان ديروز رسما قرارداد خود را امضا کرد. قرارداد سوريانو با الهلال يک فصل و نيم و با مبلغي حدود 6/5 ميليون يورو(حدود 67 ميلياردتومان) است! الهلال در ليگ قهرمانان آسيا هم‌گروه استقلال است و با مصدوميت عمر عبدالرحمن، سوريانوي 33 ساله که بازيکن سابق بارسلونا (B) بوده‌است، را به‌خدمت گرفت.

ليگ دسته اول فوتبال

تثبيت صدرنشيني استقلال جنوب

تيم استقلال جنوب با پيروزي مقابل آلومينيوم اراک نيم‌فصل نخست ليگ دسته اول را با صدرنشيني به پايان رساند.

هفته هفدهم و پاياني از نيم‌فصل نخست ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي کشور (جام آزادگان)، روز گذشته با انجام شش ديدار به صورت همزمان آغاز شد که در پايان اين مسابقات تيم‌هاي گل ‌گهر سيرجان،‌ بادران تهران،‌ استقلال جنوب،‌ شهرداري تبريز و ملوان بندرانزلي مقابل حريفان خود به برتري رسيدند. نتايج اين ديدارها به شرح زيراست:

* گل‌گهر سيرجان يک - اکسين البرز صفر

* فجرسپاسي شيراز صفر - شهرداري ماهشهر صفر

* بادران يک - مس کرمان يک

* استقلال جنوب 3 - آلومينيوم اراک صفر

* شهرداري تبريز يک - قشقايي شيراز صفر

* ملوان بندرانزلي 2 - نود اروميه صفر

نظر شما