شناسهٔ خبر: 29987888 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عبور سپاهان از پرسپولیس و پدیده با تفاضل گل

نیم فصل اول لیگ برتر با صدرنشینی سپاهان و حضور تیم های پدیده و پرسپولیس در رتبه های دوم و سوم جدول به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ بازی پایانی نیم فصل اول لیگ برتر هجدهم در ورزشگاه غدیر اهواز و بین تیم های استقلال خوزستان و سپاهان برگزار شد؛ بازی دو تیم در نهایت با تساوی یک یک به پایان رسید. ساسان انصاری در دقیقه 24 برای سپاهان و میثم کریمی در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی برای استقلال خوزستان گلزنی کردند. بدین ترتیب طلایی پوشان سپاهان 31 امتیازی شدند و هم امتیاز با تیم های پدیده و پرسپولیس به علت تفاضل گل بهتر نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان رساندند.

در نیم فصل اول لیگ هجدهم 120 بازی برگزار شد و 240 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد؛ میانگین 2 گل زده برای هر بازی؛ تیم سپاهان با 28 گل زده بهترین خط حمله را از آن خود کرد و سپیدرود با 7 گل زده ضعیف ترین خط حمله را داشت. پرسپولیس و استقلال با 6 گل خورده از 15 بازی بهترین عملکرد را در خط دفاعی داشتند و سپیدرود با 26 گل خورده از این حیث نیز آمار ضعیفی از خود ارائه داد.

شاگردان یحیی گل محمدی در تیم پدیده با 9 برد بیشترین پیروزی را کسب کردند و ماشین سازی تبریز تنها با 1 برد ضعیف ترین آمار را داشت؛ سپاهان و پرسپولیس تیم های بدون شکست نیم فصل نخست شدند و سپیدرود با 9 باخت بیشترین شکست را متحمل شد.

11 بازی از 15 بازی ماشین سازی تبریز با نتیجه مساوی به پایان رسیده و پدیده، پارس جنوبی جم، پیکان و سپیدورد در 4 بازی با حریفان به تساوی رسیدند.

نیم فصل نخست در حالی به پایان رسید که اعتراض به عملکرد داوری و البته اشتباهاتی که در برخی بازی ها از جانب مردان سیاه پوش بازی ها رخ داد حسابی جنجالی و خبرساز شد؛ این روزها بیشتر از هر زمان دیگری صحبت از استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) در بازی ها شنیده می شود؛ سیستمی که با توجه به هزینه بسیار زیاد آن به نظر نمی رسد به این زودی ها استفاده از آن در لیگ برتر کشورمان عملی شود.

برای مشاهده جدول لیگ برتر و نتایج بازی ها در نیم فصل اول اینجا کلیک کنید.

نظر شما