شناسهٔ خبر: 29906122 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

دستگیری عامل جنایت عنبر آباد در کرج

یک مرد که اقدام به قتل جوان عنبر آبادی کرده بود ، در استان البرز به دام افتاد .

صاحب‌خبر -
قاتل جوان عنبرآبادی در کرج بازداشت شدیوسف سبحانی  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد با اشاره به دستگیری قاتل یک جوان عنبرآبادی در کرج گفت: متاسفانه باز هم عدم کنترل احساسات و خشم آنی منجر به بروز جنایت شد و این بار اختلاف بر سر یک درخت گردو فاجعه آفرید و منجر به قتل یک جوان عنبرآبادی شده بود.

دادستان عنبرآباد تصریح کرد:کنترل خشم می‌تواند در بسیاری از موارد افراد را از خطرات احتمالی، دور و از پیامد‌های مخرب ناشی از کنترل نشدن آن جلوگیری کند.

این مقام قضائی در تشریح جزئیات دستگیری متهم عنوان کرد: پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از سوی کارگاهان پلیس محل اختفای قاتل در استان البرز و شهر کرج شناسایی شد و قاتل طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی گفت: متاسفانه خرداد ماه سال جاری در بخش جبالبارز جنوبی درپی اختلاف یک جوان ۲۴ ساله به نام (م. س) با جوان دیگری به نام (م. س) بر سر یک درخت گردو، یک فقره قتل به وقوع می‌پیوندد و قاتل پس از وقوع جرم از محل متواری می‌شود.

این مقام قضائی خاطر نشان کرد: پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در حال رسیدگی است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه همچنان ادامه دارد./ میزان

 

 

کلمات کلیدی

قتل

دستگیری قاتل

دادستان

نظر شما