شناسهٔ خبر: 29869996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

معاون اول رییس جمهور به استان هرمزگان سفر می‌کند

افتتاح همزمان ۱۲۰۰ طرح اشتغالزایی شهری و روستایی در سراسر کشور/ آب شیرین کن یکصدهزار متر مکعبی هرمزگان افتتاح خواهد شد

معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید و افتتاح چندین طرح و پروژه مهم صنعتی، اقتصادی و عمرانی، فردا (دوشنبه) به استان هرمزگان سفر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گراش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دكتر اسحاق جهانگيري در اين سفر دو روزه، ضمن ديدار عمومي با مردم منطقه محروم كوشا احمدي در شهرستان حاجي آباد، از 1200 طرح اشتغالزايي شهري و روستايي در سراسر كشور را به طور همزمان در اين شهرستان افتتاح خواهد كرد. 
حضور در جلسه شوراي اداري استان با رويكرد اقتصاد مقاومتي و با حضور كارآفرينان شهري و روستايي اين استان و بررسي مشكلات و مسائل فراروي كار آفرينان استان و اتخاذ تصميمات لازم در اين زمينه برنامه ديگر روز اول سفر دكتر جهانگيري به استان هرمزگان است. 
معاون اول رييس جمهور همچنين در دومين روز از اين سفر ضمن افتتاح چند پروژه مهم در منطقه ويژه اقتصادي هرمزگان، پروژه آب شيرين كن يكصد هزار متر مكعبي هرمزگان را مورد بهره برداري قرار خواهد داد.
بازديد از بندر شهيد رجايي و گمرك استان، مجتمع كشتي سازي و تاسيسات آب شيرين كن يك ميليون متر مكعبي از ديگر برنامه هاي دكتر جهانگيري در اين سفر خواهد بود.
بازديد از خط انتقال آب از خليج فارس به صنايع استان هرمزگان، كرمان و يزد از ديگر برنامه‌هاي روز دوم سفر معاون اول رييس جمهور است.

نظر شما