شناسهٔ خبر: 29838626 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیش بینی آب و هوا در ۱۷ آذر

آسمان کشور صاف و آفتابی می شود

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به خروج سامانه بارشی از کشور گفت: روز دوشنبه ( ۱۹ آذر) اغلب مناطق کشور جوی پایدار و آرام خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

«احد وظیفه» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: امروز در برخی از مناطق استان های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز غربی و مرکزی در زنجان، قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان، بارش پراکنده باران، وزش باد پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در مناطق کوهستانی و سردسیر شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده برف پیش بینی می شود.

 

وی ادامه داد: امروز بیشترین بارندگی را در غرب استان های کرمانشاه و کردستان و شرق استان گلستان و شمال شرق خراسان شمالی خواهیم داشت.

 

وظیفه خاطرنشان کرد: روز یکشنبه ( 18 آذر) سامانه بارشی تضعیف می شود و در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق و بخش هایی از غرب کشور، بارش پراکنده ادامه می یابد.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر یکشنبه، در مناطق شمال غرب، شمال شرق و غرب کشور از میزان ابرها کاسته می شود.

 

وی با اشاره به خروج سامانه بارشی از کشور گفت: روز دوشنبه ( 19 آذر) اغلب مناطق کشور جوی پایدار و آرام خواهند داشت.

 

وظیفه درباره وضعیت هوای پایتخت نیز گفت: آسمان تهران روز یکشنبه کمی ابری، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود و روز دوشنبه نیز صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و طی سه روز آینده دمای هوای تهران در گرم ترین زمان 14 درجه و در سردترین زمان 4 درجه پیش بینی می شود.

 

نظر شما