شناسهٔ خبر: 29750533 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حمايت از توليد نخستين اولويت دولت در عرصه اقتصادي است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - شاهرود- ايرنا- رئيس دفتر رئيس جمهوري گفت: حمايت از توليد نخستين اولويت دولت است و با همدلي بايد براي افزايش توليد درکشور تلاش کرد.

به گزارش ايرنا، محمود واعظي شامگاه دوشنبه در نشست با فعالان اقتصادي شهرستان شاهرود، در سرسراي ولايت فرمانداري ويژه اين شهرستان، به تلاش دولت براي افزايش صادرات غير نفتي اشاره کرد و گفت: وقتي با 15 کشور دنيا هم مرز هستيم محدوديتي براي صادرات نخواهيم داشت.
وي با بيان اينکه به دليل کمبود منابع آبي بايد در راه توسعه کشت گلخانه اي گام برداشت، تصريح کرد: دولت از توسعه کشت گلخانه اي حمايت مي کند و در اين زمينه نيز سهمي براي شاهرود درنظر گرفته مي شود.
رئيس دفتر رئيس جمهوري با بيان اينکه حسن همکاري و تعامل و دلسوزي مردم شاهرود توسعه را به دنبال دارد، افزود: روحيه خودباوري مردم استان سمنان مي تواند منطقه را متحول کند و هرچند ممکن است اين امر مدتي طول بکشد اما شدني است.
واعظي با تأکيد بر اينکه رئيس جمهوري مسائل شاهرود را با اشراف دنبال کرده و عزم و اراده اي براي توسعه آن دارد، ابراز داشت: پيشرفت ايران به معناي پيشرفت تهران و شهرهاي بزرگ نيست و همه مناطق بايد از ظرفيت هاي خود استفاده کنند تا آبادتر شده و مردم را از آن آبادي بهره مند کنند.
وي با بيان اينکه بايد به کارآفرينان و سرمايه هاي آنان در مناطق مختلف احترام گذاشت، افزود: از رأس نظام تا تمام دولت افتخار مي کنند که از سرمايه گذاراني که در جهت آباداني مملکت گام برمي دارند حمايت کرده و احترامشان را حفظ کنند.
واعظي يادآور شد: ما اکنون در جنگ اقتصادي با امريکا هستيم و بايد از آن سرافراز عبور کنيم و اين ممکن نيست مگر اينکه با هم متحد باشيم.
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهوري اسلامي ايران روزهاي سه شنبه و چهارشنبه هفته جاري به استان سمنان سفر خواهد کرد.
سخنراني مردمي در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسري نماز و حضور در شوراي اداري استان سمنان از جمله برنامه هاي رئيس جمهوري است.
همزمان با سفر کاروان تدبير و اميد به استان سمنان ، جمعي از وزراي کابينه روحاني نيز براي افتتاح و آغاز عمليات اجراي ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحاني پيش از اين در فروردين ماه 95 همراه با کاروان تدبير و اميد به استان سمنان سفر کرده بود.
7358/6167
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما