شناسهٔ خبر: 29748066 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در انتظار نظر نهایی وزیر ورزش

تهران - ایرنا - اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کردند که برای اجرای قانون منع ادامه فعالیت بازنشستگان در فدراسیون های ورزشی در انتظار نظر نهایی وزیر ورزش و جوانان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا؛ نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور «مهدی تاج»، «علی کفاشیان»، «محمود اسلامیان»، «محمود شیعی»، «حیدر بهاروند»، «عبدالکاظم طالقانی»، «فریدون اصفهانیان»، «لیلا صوفی زاده»، «هدایت ممبینی» و «محمدرضا ساکت» برگزار شد.
در این نشست، مبحث قانون منع بکارگیری بازنشستگان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره با اشاره به ارسال دو نامه قبلی به وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ادامه فعالیت هیات رئیسه فدراسیون بار دیگر ضمن تاکید بر رعایت قانون و اولویت بودن آن تصریح کردند در انتظار اعلام نظر وزیر برای ادامه فعالیت خود هستند تا طبق نظر وزیر ورزش عمل کنند.
در ادامه، اعضا درباره تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی فدراسیون فوتبال اعلام نظر کردند که مقرر شد این مجمع در روزهای نخستین دی ماه برگزار شود.
سپس درباره آماده سازی شرایط استفاده از VAR( سیستم رادیویی داوری) در لیگ برتر بحث و تبادل نظر شد و با ارائه گزارش «فریدون اصفهانیان» رئیس کمیته داوران، مقرر شد تا با طرح اجرایی در جلسه ای با حضور سازمان لیگ و کمیته داوران مورد ارزیابی نهایی قرار گیرد.
در این نشست، «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال درباره مراسم جشن برترین های سال کنفدراسیون فوتبال آسیا که در عمان برگزار شد، عنوان کرد: یکی از مباحث عمده در حاشیه برگزاری جلسات ما در عمان، تقدیر و تشکر AFC از فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش و جوانان جهت برپایی باشکوه دیدار فینال برگشت لیگ قهرمانان آسیا بود.
وی افزود: از نظر من در مراسم برترین ها جای «علیرضا بیرانوند» خالی بود. ضمن اینکه رقابت برای انتخاب به عنوان بهترین فدراسیون سال مانند سال گذشته بین کره جنوبی، ژاپن و ایران بود که در نهایت ژاپن این عنون را از آن خود کرد.
در پایان نشست، تاج در دومین دوره کارگاه بازاریابی فوتبال که با حضور مدرس کنفدراسیون آسیا و به میزبانی هتل آکادمی برگزار شد، حضور یافت و گفت: فوتبال ایران بسیار وسیع است و نزدیک به پنج هزار و 600 مسابقه فوتبال سالانه در آن برگزار می شود.
وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال بزرگسالان مدتهاست که در رتبه نخست آسیا قرار دارد. در بخش فوتسال اول آسیا و سوم جهان هستیم و در فوتبال ساحلی، جایگاه دوم دنیا را در اختیار داریم.
تاج با اشاره به اینکه در بخش فوتسال بانوان نیز، رتبه اول آسیا در اختیار ایران است، ادامه داد: امسال بعد از ژاپن به عنوان فدراسیون دوم آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده ایم و تمامی این موارد نشان می دهد که امتیاز بسیار خوبی داریم.
رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: در خصوص ساختمان جدید فدراسیون فوتبال در حال امضای قرارداد با یکی از اپراتورهای معتبر هستیم. ضمن اینکه کمپ تیم ملی را در اختیار یک حامی ملی قرار می دهیم. برنامه نوینی در لیگ فوتبال و در بخش بازاریابی طراحی شده که کاملا مورد تایید است و به گونه ای شده که پول به صورت مستقیم وارد سیستم می شود.
وی در پایان گفت: اگر حقوق شناخته شده فوتبال پرداخت شود، نه تنها نیازی به کمک های مالی از دولت و دیگران نداریم، بلکه می توانیم از لحاظ مالی به بخش های دیگر کمک کنیم.
ورزشی **1528**3783**

نظر شما