شناسهٔ خبر: 29666426 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازیکنانم اعتماد بنفس پیدا کرده اند

سرمربی استقلال: بعد از برد مقابل استقلال خوزستان بازیکنانم اعتماد بنفس پیدا کرده اند و حالا استقلال بسیار خوب فوتبال بازی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استلال تهران بعد از پیروزی سه بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: مشخص است که از عملکرد تیم خوشحال باشم ، در زمین فوتبال خوبی ارائه دادیم، فشار روی تیم ما بالا است، بعد از برد مقابل استقلال خوزستان بازیکنان اعتماد به نفس پیدا کردند و بر چهره آنها لبخند دیده می‌شد که برای بازی امروز هم کاملا آماده بودند. برای فرشید باقری و طارق همام هم بسیار خوشحالم، به طارق گفتم تا حالا در عراق شوت زده‌ای؟! گفت بله، گفتم چرا در اینجا شوت نمی‌زنی شاید گل شود، شاید دروازه در اینجا کوچکتر باشد، بعد از گل هم او به سمت من آمد.
وی افزود : گل فرشید باقری هم خیلی خوب بود، باید از همه بازیکنانم تعریف و تمجید داشته باشم، حتی آنهایی که به عنوان ذخیره به میدان آمدند، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، فوتبال زیبایی انجام دادیم که از این بابت خوشحالم. صیادمنش هم در لیگ بازی کرد، او در تیم امید و در عمان به میدان رفته بود و یک مقدار خسته بود که امروز یک گل زد و می‌توانست گل دومش را بزند .
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد رفتار با الحاجی گرو گفت: از نتیجه بازی خوشحال هستم اما از یک مسئله خیلی ناراحتم، گرو انسان خوبی است و در تمرینات هم با ۱۰۰ درصد توانش حاضر می‌شود و هفته به هفته بهتر می‌شود، هفته قبل گل نزد اما ۲ پاس خوب به روح‌اله باقری داد. کارهایی که با او انجام شده درست نیست، قبلا هم گفته‌ام که من مثل پدر دست همه بازیکنان استقلال را می‌گیرم اما کارهایی که با گروه انجام شده قبلا با هیچ بازیکنی انجام نشده است .
وی در خصوص مرتضی تبریزی افزود: همیشه می‌بینم که چه کسی در تمرین خوب کار می‌کند و بهترین عملکرد را دارد. همه بازیکنان باید برای پست خود بجنگند و خودشان را نشان بدهند و به من بگویند که آماده هستند.
شفر در مورد قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شاید مشکل قرعه‌کشی من بودم که رفتم! اما فصل قبل هم همه می‌گفتند شانسی نداریم چون گروهمان سخت بود اما به نیمه‌نهایی غرب آسیا رسیدیم. اگر همان تیمی که ذوب‌آهن را در تهران شکست داد، حفظ می‌شد، به فینال آسیا می‌رسیدیم.
وی ادامه داد: نگرانی در مورد الهلال، العین و الدحیل ندارم، تیم ما قدم به قدم جلو می‌رود و بازیکنان جدید باید سبک بازی استقلال را یاد بگیرند. این را می‌دانم در لیگ قهرمانان آسیا اگر پاس کاری خوبی داشته باشید، می‌توانید نتایج خوبی هم بگیرید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد هواداران گفت: همیشه از دیدن هواداران خوشحال می‌شوم، همیشه به یار دوازدهم نیاز داریم و آنها هم همیشه حمایت کردند و قدرت زیادی به ما می‌دهند .

نظر شما