شناسهٔ خبر: 29660681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

استقلال نیمه نخست را از صنعت نفت برد

تهران - ایرنا - تیم فوتبال استقلال با ارائه نمایشی هجومی، نیمه نخست دیدار برابر صنعت نفت آبادان را با برتری 2 بر صفر به اتمام رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ این دیدار از ساعت 17 و 30 دقیقه و از هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.
استقلال که برای رسیدن به جمع تیم های بالای جدول نیاز مبرمی به کسب برتری دارد این بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه نهم، کرنر ارسالی در یک رفت و برگشت توسط «فرشید باقری» به گل تبدیل شد.
این گل زودهنگام سبب شد تا میزبان شرایط خوبی در میدان داشته باشد، اما به تدریج تیم صنعت نفت با حرکات «جاسم کرار» خود را به دروازه استقلال نزدیک کرد.
در دقیقه 23 و در حالی که صنعت نفت برای جبران تلاش می کرد، کار تیمی زیبای بازیکنان استقلال سبب شد تا «طارق همام» هافبک عراقی با شوتی سنگین زننده گل دوم آبی پوشان پایتخت لقب بگیرد.
در نهایت استقلال که برتری محسوسی در نیمه نخست داشت با برتری 2 بر صفر به رختکن رفت تا در آستانه یک پیروزی ارزشمند باشد.
**ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، فرشاد محمدی مهر، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری، وریا غفوری و طارق همام
*ترکیب صنعت نفت:
شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساکی، مصطفی احمدی، اکبر ایمانی، کرار جاسم، طالب ریکانی، میلاد جهانی و رضا جبیره
ورزشی**3783**1597

نظر شما