شناسهٔ خبر: 29649062 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان اروپا

برتری بارسلونا، تاتنهام، پاری سن ژرمن و ناپولی مقابل حریفان / لیورپول در آستانه سقوط به لیگ اروپا!(جدول)

شش بازی باقی مانده از مسابقات هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در شش بازی باقی مانده از شب دوم هفته پنجم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های پاری سن ژرمن، ناپولی، پورتو، بارسلونا و تاتنهام برابر رقبا به برتری دست پیدا کردند.

 

 گروه A

دورتموند 0 - 0 کلوب بروژ

پس از برتری اتلتیکو مادرید مقابل موناکو، زنبورها در خانه متوقف شدند تا 10 امتیازی شده و جواز صعود به دور بعدی مسابقات را کسب کنند.

1

 

گروه B

آیندهوون 1 - 2 بارسلونا

میزبان این مسابقه که با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه جای داشت با گل‌های لیونل مسی(25) و جرارد پیکه(70) از حریف عقب افتاد و در نهایت دی یانگ دقیقه 83 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

تاتنهام 1 - 0 اینتر 

گل دقیقه 80 اریکسن سبب شد تا با شکست خارج از خانه نراتزوری تکلیف دومین تیم صعود کننده در این گروه را بازی‌های هفته پایانی مشخص کند.

2

 

گروه C

پاری سن ژرمن 2 - 1 لیورپول

قهرمان فرانسه در خانه توسط خوان برنارت(13) و نیمار(37) به گل دست یافت و جیمز میلنر در دقیقه 46 از روی نقطه پنالتی دروازه جیانلوئیجی بوفون را باز کرد.

ناپولی 3 - 1 ستاره سرخ بلگراد

مارک همسیک(11) و دریس مرتنز(33 و 52) برای ناپولی و بن(57) برای ستاره سرخ گلزنی کردند. شاگردان کارلو آنجلوتی با این نتیجه در صدر جدول حضور دارند.

3

 

گروه D

پورتو 2 - 1 شالکه

یاران ایکر کاسیاس در این مسابقه توسط میلیتائو(52) و خسوس کورنا(55) از تیم میهمان پیش افتادند و بن طالب در دقیقه 88 از روی پنالتی اختلاف را کاهش داد.

4

نظر شما