شناسهٔ خبر: 29639228 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی

ارائه مقاله‌های همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

دبیر سیزدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی گفت: مقالات سیزدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی برای اولین بار در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بارگذاری و قابل عرضه اعتباردهی علمی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حمید خلیلی امروز در حاشیه مراسم اختتامیه سیزدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی اظهار داشت:‌ در این همایش استادان مرتبط با صنعت، دانشجویان دانشگاه‌های دریایی، شرکت‌های مهندسین مشاور، پیمانکاران، تأمین‌کنندگان تجهیزات دریایی و بندری، سازمان‌ها و انجمن‌های خارجی و داخلی حضور دارند. 

وی با قدردانی از تلاش دانشگاه‌هایی که در برگزاری این همایش همکاری کردند، گفت: در سیزدهمین همایش ایپکومس ۱۷ انجمن و سازمان ملی و بین‌المللی حضور دارند. 

خلیلی ادامه داد: برای اولین بار مقاله‌های همایش در پایگاه‌های استنادی علوم جهان اسلام (ISC) وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بارگذاری و قابل عرضه اعتباردهی علمی شدد. 

دبیر سیزدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی از حضور و مشارکت ۶۰ مهمان خارجی از ۳۳ کشور جهان در همایش مذکور خبر داد و گفت: در این همایش برای انجام امور مربوطه شامل گواهینامه، مقالات، ارزیابی مقالات و ... سیستم اپلیکیشن با عنوان ICOPMAS  2018 ایجاد شد. 

خلیلی ادامه داد: برنامه آتی ما، توسعه و ارتقای این سیستم به عنوان بانک اطلاعات همایش آیپکومس است.

دبیر سیزدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی افزود:‌اختصاص فضای نمایشگاهی حدود ۲ هزار مترمربع برای عرضه توانمندی‌ها و اقدامات شرکت‌های داخلی در حوزه سواحل و بنادر انجام شد و ۵۴ شرکت، سازمان و دانشگاه داخلی و بین المللی در این همایش حضور دارند. 

وی ادامه داد:‌از ۴ طرح و برنامه با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه همایش با مشارکت دانشگاه‌های شریف، تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت ایران و دانشگاه صنعتی اصفهان رونمایی شد. 

وی با اشاره به تقدیر از فعالان منتخب در بخش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی در این همایش گفت: یکی از اهداف اصلی همایش، اشتراک‌گذاری دانش است؛ ۶ کارگاه آموزشی در حوزه سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی به عنوان حلقه اتصال علم و دانش از یک طرف و تجربه و صنعت از طرف دیگر، در این همایش برگزار شد. 

بنا بر این گزارش، سیزدهمین همایش سواحل،‌ بنادر و سازه‌های دریایی از روز ۵ آذرماه آغاز به کار کرد و بعدازظهر امروز به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ب

نظر شما