شناسهٔ خبر: 29616935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بر اثر اصابت گلوله؛

امام جمعه اهل سنت «رضا آباد» شهرستان رامیان به قتل رسید/ اطلاع‌رسانی جزئیات حادثه از طریق معاون امنیتی استانداری گلستان انجام می‌شود

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: امام جمعه اهل سنت «رضا آباد» شهرستان رامیان در مسیر برگشت از مسجد به منزل توسط شخص یا اشخاصی به قتل رسیده است.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا چراغعلی، ظهر امروز(سه شنبه ۶ آذر) ضمن تائید خبر قتل امام جمعه رضا آباد شهرستان رامیان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: هنوز بررسی‌های انجام شده به نتیجه نرسیده است.

 

وی تصریح کرد: مولوی عبدالغفور جمالزایی بامداد امروز پس از نماز صبح در مسیر مسجد به منزل امام جمعه رضا آباد شهرستان رامیان مورد هدف از طریق فرد یا افرادی قرار می‌گیرد و به قتل می‌رسد.

 


سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: دستگاه‌های قضائی، انتظامی و مسئولان  دستورات لازم را برای بررسی این حادثه صادر کردند.

 


چراغعلی افزود: با حضور  در محل نسبت به ارزیابی این حادثه اقدام می‌شود و تاکید ما این است که تمامی اطلاع‌رسانی این حادثه از طریق معاونت سیاسی و امنیتی استانداری  انجام شود.

 

 

گفتنی است، مولوی عبدالغفور جمالزایی امام جمعه اهل سنت رضاآباد از علمای حامی وحدت و ضد جریان های افراطی و تکفیری بوده است.

 

نظر شما