شناسهٔ خبر: 29515297 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سلیمی در گفت‌وگو با فارس:

میثم احمدآبادی فوری برکنار و دادگاهی شود/ادعاهای اخیر ظریف برای غبارآلودکردن فضا بود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: توقع از دولت آن است که درباره درخواست اقامت مسؤول کارگروه پولشویی وزارت اقتصاد واکنش نشان دهد .

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاش «میثم نصیری احمدآبادی» مسئول کارگروه پولشویی وزارت اقتصاد برای خروج از کشور و اقامت در آمریکا یا کانادا گفت: توقع آن بود که با اقدامات اخیر این فرد و افشای اطلاعات حساس کشورمان در ابعاد مختلف، دولت واکنش داده و این حرکت را محکوم کرده و او را برکنار می‌کرد. 

وی افزود: وقتی فردی تقاضای پناهندگی یا اقامت می‌کند صلاحیت مسئولیت در نظام اسلامی را ندارد ضمن اینکه ممنوع الخروج کردن وی تنها کار ممکن نباید باشد باید وی بلافاصله برکنار شده و دادگاهی شود. 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم واکنش دولت در باره این اتفاق مهم بسیار حیرت انگیز است.

وی اظهار داشت: سخنان اخیر محمد جواد ظریف وزیر خارجه و اتهام زنی وی به نهادها و دستگاه‌های ارزشی کشورمان مبنی بر وجود پولشویی گسترده در ایران برای غبارآلود کردن فضا و تحت الشعاع قرار دادن گاف بزرگ دولت و درخواست پناهندگی مسئول کارگروه پولشویی وزارت اقتصاد و احتمالا جاسوسی‌اش‌بوده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما